Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at starte en webshop ? (anbefaling)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa jeg har længe tænkt at starte en webshop og salge dvs ting i nettet..

da jeg undersøger lidt på nettet kan jeg ikke finde rundt,man høre så meget  dårligt og godt

da det skal være min første webshop,ander jeg ikke hvilken system jeg skal valge og hvem ?

tænker på en simpelt god og billig webshop ?

da mine forventninger er store i fremtiden ville jeg gerne have en super hjemmeside fra start..

Håber der er nogen der kan hjælpe mig eller give nogle tip..

Tak for hjælpen Yes 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 13:57

Hej Kur1

Hvis du gerne vil opbygge din webshop selv, kan jeg anbefale SmartWeb. 

Når du opretter en gratis demo hos SmartWeb, får du 35 designs at vælge i mellem og du kan selv uploade dit logo m.m. og opbygge din shop, uden at kende til kodning overhovedet. Hvis du skal have ændret nogle farver eller ligende så ringer du bare ind til Smartweb teamet. Smartwebs kundeservice medarbejder plejer også at være flinke til at rådgive en, i alt fra betalingsgateways, logistik, lagerhoteller, økonomisystemer, SEO, AdWords, Google Analytisk og generelt markedsføring af ens webshop. Så man får meget rådgivning med og så koster en shop ikke meget mere en et mobil abonnement.

En SmartWeb Webshop koster fra 299 Kr. pr. mdr. Der er ingen oprettelsesgebyr. Du får gratis dansk support, danske manualer og videoer der trin for trin viser dig hvordan du skal opbygge din webshop. Systemet er meget Google venlig - så du får en god chance for at komme til tops. Paypal er en del af pakken og en betalingsgateway til Nets (PBS) koster 139 Kr. pr. mdr. Du binder dig kun for 6 mdr. af gangen.

Her kan du se hvad andre SmartWeb bruger synes om systemet: http://www.trustpilot.dk/review/smartweb.dk

Link til SmartWebs hjemmeside, hvor du kan se alle de eksterne systemer SmartWeb kan integreres med i takt med at du får brug for det: http://www.smartweb.dk/shop-integrationer/

Med venlig hilsen

Maibritt 

Tilmeldt 7. Aug 13
Skrevet kl. 14:05

Det lyder meget interessant...

Tak

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 14:14

Hej "kur1"

Lyder fedt, at du nu har taget en beslutning om at springe ud i det. 

Jeg er langt fra ekspert på området, men jeg stod i samme situation som dig for nogle måneder siden, så tænker jeg lige vil dele nogle af mine erfaringer med dig.

Jeg sonderede terrænet omkring pakkeløsninger, hvor du for et givent beløb køber dig til en færdig side. Din side kommer dog til at ligne mange andres og muligvis se lidt "billig" ud. Så findes der blog og shop-systemer som Wordpress med Woocommerce og Presteshop. Jeg valgte Wordpress, da jeg følte, at det var det letteste for mig som ikke kyndig på området at kunne holde ajour fremadrettet. Det valg har jeg slet ikke fortrudt - det er meget brugervenligt og du kan hente utallige plugins der kan hjælpe dig.

Så mit råd er at få oprettet et domæne på et webhotel(her på siden kan du finde rigeligt med anbefalinger, ellers prøv trustpilot). Find et Wordpress tema du godt kan li' og som vil passe godt til den butik du ønsker. themeforest.net er en god side i forhold til det.

Da du som vi alle gerne vil have lidt mere finesse på siden end du måske selv lige magter, så kan det være en god idé at få fat i en freelancer her på Amino, som kan hjælpe dig med at sætte det hele op som du ønsker og vise dig de forskellige funktioner, så du selv langt hen ad vejen som opdatere siden fremadrettet. Der findes mange dygtige freelancere her på siden. Du kan få det for 1500-2500 kr vil jeg tro.

På den måde føler jeg, at jeg fik en side jeg er glad for på en hurtig, let og besparende måde. Du kan selvfølgelig også købe dig fra det hele og lade et firma lave det hele for dig, men så ryger du højere op i pris.

Hvis du er interesseret i at se, hvad jeg fik ud af det, så smider jeg lige et link til min side, så du kan fornemme, hvad jeg nåede med den beskrevne metode. Online vinhandel 

Håber du kan bruge inspirationen...

Tilmeldt 7. Aug 13
Skrevet kl. 14:35

Mange Tak for de mange inspiritioner og erfaringer lohmann Stick out tongue

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 08:28

Hej Kurt

Jeg har en hobby webshop der ikke er helt færdig endnu, men du skal da være så velkommen til at se den. Det er Wordpress med WooCommerce, hvilket er et shop modul/plugin. Send gerne en PM hvis du ønsker detaljer omkring shoppen.

Shoppen finder du her: Genbrugstøj 

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)