Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit projekt er lanceret: Salg af second hand tøj, sko & accessories

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har netop lanceret mit projekt Secondhandy - Køb og salg af second hand – dette er et projekt jeg har arbejdet intenst på i godt og vel 1 måned.

Midt i juni tog jeg mig sammen, fik lagt en slagplan for hele projektet, og gik straks i gang med at designe logoet og hele hjemmesiden. Det har været en utrolig spændende rejse fra ingenting til nu at stå med en færdig portal. Men her slutter arbejdet jo ikke. Nu skal siden promoveres, hvilket jeg er godt i gang med og så er der en masse tilføjelser / rettelser på tegnebrættet. Det er sgu spændende! :-)

Det er ikke et projekt med fokus på en kæmpe indtjening, men mere for at udfordre mig selv og vise hvad der egentlig er muligt at lave, på relativt kort tid.
Selve ideen med køb og salg af brugt tøj, sko og accessories er der ikke noget nyt i, men hele formålet med Secondhandy er at gøre det så nemt og brugervenligt som muligt!

Info til de "nørdede"

Secondhandy er bygget på en Wordpress platform, med custom adminpanel, så jeg har mulighed for at styre.... stort set alt derinde fra!

Feedback

Jeg ville blive kanon glad for feedback / konstruktiv kritik, som evt. kunne løfte Secondhandy endnu højere! Til mit eget forsvar (Dog skal det ikke bruges som en undskyldning) så er siden lanceret for 5 dage siden. Dette er en version 0.9, da der mangler nogle funktioner, som snart bliver tilføjet, såsom "Glemt kodeord" og mulighed for at rette / slette sine oprettede annoncer.

Hvis du har lyst

Kan du finde os på Facebook: www.Facebook.com/secondhandydk eller besøge hjemmesiden og måske finde lidt lækre second hands: www.Secondhandy.dk

Ha' en fantastisk dag!

Med venlig hilsen
Ken

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Fra  Seed Money Skrevet kl. 12:39

Hej Ken,

Rigtig flot side du har fået stablet på benene, og spændende koncept! Kan specielt gode lide din 'laid-back' tilgang til den grafiske stil, samt din kommunikations tilgang, her tænkes fx. på brugen af ordet 'tøjskab'.

Kæmpe thumbs up og alt mulig held og lykke med projektet fremadrettet.

Mvh Casper.

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 13:04

Hej Casper!

Du skal have et kæmpe tak for de fine ord! - Highfive til dig! - Det er rigtig lækkert at høre, at det man gør, muligvis er noget af det rigtige!

Jeg opdaterer nok hen ad vejen, når der sker noget nyt fra Secondhandy!

Ha' en rigtig lækker dag!

Med venlig hilsen
Ken

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 13:39

Hej Ken,

Jeg kan også rigtig godt lide sidens layout og opbygning - dejligt ryddeligt, overskueligt og nemt at finde rundt på :)

Mit eneste praktiske forbedringsforslag går på en knap/link, hvor man fra andre sider end startsiden kan skifte mellem køber og sælger.

God vind med projektet!

Med venlig hilsen

Kerstin

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 14:01

Hej Kerstin!

Fantastisk at høre – specielt at du mener det er overskueligt, da det har været en af de ting, jeg er gået efter!

Knappen du omtaler, er egentlig bare en call-to-action knap, for at få folk til at hoppe ind på "Fronten" (hvor du har en oversigt over alle produkter til salg) hvis de ønsker at købe second hands eller at klikke på "Sælge" (Hvor "Opret tøjskab" popper op).

Men tusinde tak skal du have!

Du må ha' en rigtig lækker dag – highfive til dig!

Med venlig hilsen
Ken

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)