Vi har rettet lidt på vores check out side. Og kunne godt bruge lidt feedback på hvad der virker og ikke virker. www.techstore.dk Rigtig god dag til jer alle. Venlig hilsen Lasse R |
Her er mine første tanker:
Du har i princippet det hele med, men jeg synes det virker lidt "forvirrende" og "støjende".
Jeg ville nok eksperimentere med at forenkle det og bibeholde de samme informationer.
Under fakturainformation ville jeg stille spørgsmålstegn ved hvad forskellen er i de tre øverste radio buttons (privat, firma, institution) kan man ikke fjerne dem?
Fornavn og efternavn kan komme på samme linie i to kasser efter hinanden, med en enkelt overskrift (Fornavn og Efternavn)
Postnummer og by kan man gøre det samme, op på een linie med postnummer og by og kun en enkelt overskrift (Postnummer og by)
Tænk over om du kan nøjes med eet felt til telefonnummer, og måske et flueben om det er et mobilnummer. (til sms advisering) - du har nu to felter og 99% af tiden får du kun udfyldt eet af dem.
Prøv at overveje om du vil have det med at leveringsadresse er magen til fakturaadresse, evt splitteste det og se hvordan det ser ud.
Under leveringskolonnen ville jeg se om jeg kunne lave noget "folde ud / folde ind" og så skrive at man kan folde ud og se mere. Så kan du "skjule" hele den øverste del, men samtidig give mulighed for at redigere i det.