Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger iværksættere, der vil starte virksomhed i udlandet

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom endelig bare med flere eksempler, alt kan bruges :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har startet http://www.zilur.com/ som er en webapplikation der henvender sig til Google AdWords annoncører i hele verden. Du er velkommen til at kontakte mig på ah@zilur.com, hvis du finder det interessant nok.

Vh.

Amjad Halim


Fra Alanya
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Vi er endnu ikke startet op, men flytningen til Tyrkiet er overstået.
Vi skriver om vores udlandseventyr som dansker og iværksætter på vores nye blog
www.rainbowalanya.blogspot.com

Du er velkommen til at kontakte os!

www.RainbowAlanya.blogspot.com

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stiftet selskab i Californien, hvor jeg også har bosat mig. Jeg arbejder på en online service som er dybt integreret med sociale medier, så at bo tæt på virksomheder som Facebook, Google, Twitter etc. giver nogle unikke netværksmuligheder.

Jeg har fået et meget interessant netværk, og adgangen til kapital er langt større her. 30% af verdenens Venture Capital administreres fra Sand Hill Road her i Silicon Valley.

Jeg udvikler på produktet og er ikke gået online med det endnu. Så jeg er ikke officielt startet.

Mvh Carsten





Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg er netop i disse dage i gang med at starte en ny virksomhed op. Selvom en del af kundegrundlaget er dansk (resten europæisk) så starter vi med selskab i andet land.

Baggrunden er jura, ikke skattetænkning. Vi kan simpelthen ikke få startet vores koncept i år, hvis vi skulle lave det under danske regler. Tager vi reglerne i andre lande i EU kan vi være i gang på et par uger.

Vi starter ud med at investere et par hundrede tusinder kroner og forventer rigtig pæn millionomsætning inden årets udgang.

Fang mig endeligt på loenne@gmail.com hvis du vil have mere info, uddyber gerne hvis det er til en artikel. Mener der bør fokus på hvorfor danske regler sender penge og forretning ud af landet.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Reykjavík
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Íshús Media ehf. Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

I 2007 etablerede jeg en webhosting og webudviklingsvirksomhed i Island. Følgende i 2008 rejste jeg til Indien i 3 mdr. og startede endnu en webudviklingsvirksomhed i Ahmedabad. Disse tiltag ledte til forretningsforbindelser i USA, Europa og Asien, hvilket jeg tvivler på ville have sket, hvis jeg blot havde forblevet i Danmark.

Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Jeg er en kvinde på 41 år som sidste år valgt at opsige mit job i IT Branchen for så siden hen at rejse 16 måneder rundt i Asien med rygsæk.
Jeg er blevet så grebet af Asien at jeg har nu solgt min lejlighed og alt hvad jeg stor set ejer for at rejse tilbage til Bali hvor jeg netop er ved at starte egen virksomhed op på Bali, hvor jeg designer og producere smykker. 

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil høre mere.

Du kan finde mig på linkedin http://www.linkedin.com/profile/edit?trk=hb_tab_pro_top.

Du kan skrive til mig på min mail. Bybisken@gmail.com

Bedste Hilsner

Bisken Sørit

Fra Petchaburi
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at undersøge markedet for plejeydelser (hjemmepleje, plejehjem, dagcentre og telemedicin) i Asien. Og er af samme grund i Asien lige nu.

Kan kontaktes på sba@mobilityconsult.com

Mvh

Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas Albrektsen

SPÆNDENDE!

Jeg opfundet det nye must have produkt til bøger, der hedder The Bookwrap. It all started with a book, a bag and a banana.... (se www.thebookwrap.dk)

The Bookwrap er et vandafvisende, strækbart beskyttelses "etui" til bøger (ipads, blade og ringbind) lavet i øko korrekt materiale. 

The Bookwrap blev lanceret i Schweiz 12 juni 2013 ved et brag af et event med deltagelse af den danske ambassadør (se billeder på www.facebook.com/thebookwrap) 

The Bookwrap er dansk design, schweizisk konstrueret og støtter (sammen med The Bill Clinton foundation og LiveStrong) NPO´en Wrap up Africa.

Kort om mig:

- 31 årig kvinde, selvstænding første gang som 20 årig i DK (kender derfor til de to forskellige set up´s), tidligere danmarks mester i tennis og projektleder i Carlsberg, hvor jeg stod for at centralisere 117 leverandører, der dækkede 200 mio eur i omsætning, i det nye centrale indkøbs set up. 

Jeg er vil meget gerne bidrage til din artikel, såfremt du finder det interessant.

Jeg kan fanges på mry@thebookwrap.com og 0041799166668

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Venlige hilsner og glædelig onsdag

Ry

Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 😀

Hvordan starter jeg en virksomhed i Indonesien ?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)