Ideen går ud på et app, som har fokus i sportsnyheder. F.eks hvis jeg vil oddse på en ishockey kamp, men vil gerne læse om holdet har nogle skader eller noget lign. Så går man ind med dette app og søger på dette hold og alle nyheder dukker op for dette hold på en liste fra nye til gamle. Så man kan se om der er skader,nye spillere eller noget helt andet. Hvad siger I?
Her skal du huske at prisen for at få det udviklet, nok er den mindste del af det det kommer til at koste. For at det skal være brugbart, skal du have en hel stab af medhjælpere, der finder alle relevante informationer om alle mulige sportsgrene. Hver eneste dag skal der ryddes op i gamle nyheder, og lægges nye indlæg ind. Især i startfasen, hvor du ikke har mange kunder endnu, skal det hele holdes lynhurtigt opdateret. Det kræver nok noget af en investering, før pengene kommer ind igen. Men, når det så begynder at give overskud, tror jeg ideen er god.
Hvis du kan samle et godt og solidt team, fx til opsøgning af nyheder osv tror jeg godt det kan blive rigtig godt, kommer dog til at kræve en hel del, men det gør så mange ting trods alt.