Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino alternativ ?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Det jeg brugte mest tid på, er at skabe "rummet" for brugerne.

Teknikken er det mindste af det (selvom det er dyrt nok!) men at skaffe brugerne ind og få dem integreret og gjort aktive tog 100 gange mere tid.

Okay, tak, så det var vel sådan set markedsføringen, der krævede mest benarbejde. Det kommer ikke overraskende...

Gad vide, om Line Bauns forum faldt på markedsføringen eller et forkert marked.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:03

Poul Madsen:

Okay, tak, så det var vel sådan set markedsføringen, der krævede mest benarbejde. Det kommer ikke overraskende...

Gad vide, om Line Bauns forum faldt på markedsføringen eller et forkert marked.

Marketing er en del, men meget større er det at skabe det indhold og den stemning der skal til.

Line fejlede på alt for lidt indhold, love alt for meget, tage penge for det for tidligt og tro på succes for hurtigt.

De bedste hilsner

Martin

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 14:17

Interessant med Line - hvornår var det ca ? Og hvad var det særlige ved hendes setup ?

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:22

Hej Jens
Tror ikke du finder nogen direkte kopi af Amino i DK.
Her er Amino unikt ;-)
Men der findes mange gode supplerende ting.
Startopmagasinet.dk er en af dem.
Her kan man læse om hvordan andre er startet op og hvilke udfordringer de har haft osv.
Læring og hjælp fra etablerede erhvervsdrivende til nystartet / kommende iværksætter.
Hvorfor opfinde den dybe ... man kan ligeså godt undgå samme fejl og få den bedste start med sin Start Up ,-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Amino er unikt, og personligt vil jeg nok stadig komme herinde et par gange om ugen og læse lidt, men det ville da være rart med et forum for folk som allerede er kommet i gang, og tjener gode penge, et forum hvor man kunne "spare" med andre som også har lidt succes, herinde drukner det simpelthen i alle de andre tråde, ved godt man via filtre og alt muligt andet kan sætte det op så det tilpasser sig lidt, men Amino er flot, det vil rigtigt meget og det er godt, men det gør samtidigt at det bliver noget stort og ikke dedikeret til en speciel sag...

Amino er en slags Arto for iværksættere, og tag det endelig ikke ilde op for Arto er jo bestemt ikke en dum ide, men når man vil erobre hele DK på en gang, og selv om en masse timer og penge er lagt i det, så bliver det delt over mange emner, så det måske kun er 5 procent hvert emne får, jeg er vild med Amino, så tag det ikke som en debat om Amino og dets evner, det er simpelthen det bedste sted lige nu for os...

Men ville elske et forum at seriøs karakter med folk som allerede er kommet i gang, det ville jeg bakke op 100 procent.

Hilsen Johnny.  

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:16

Johnny Andreasen:
Men ville elske et forum at seriøs karakter med folk som allerede er kommet i gang, det ville jeg bakke op 100 procent.

Det har Amino da også. Og jeg skal ellers love for, at man har ikke meget tid til Amino, hvis man er startet op seriøst. Så det bliver nok aldrig en realitet. 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej vil da give dig helt ret, hvis man tjener penge og er kommet godt i gang, så har man ikke megen tid til at sidde på forums, netop derfor ville det være dejligt med et sted kun for disse, tror helt sikkert der ville være kæmpe opbakning om et forum af den slags, for så ville man ikke spilde sin tid, som man tit (AF EGEN GRUND) gør herinde, så igen, det er ikke Amino's skyld, det er sin egen, men derfor stadig ønskeligt med et forum for de etablerede :)

Hilsen Johnny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50

Jens K Johannsen:

Interessant med Line - hvornår var det ca ? Og hvad var det særlige ved hendes setup ?

Så vidt jeg husker kom Line på banen i sensommeren 2011 med ready-set-grow.bizz (tror jeg det hed).

Det var nok rettet mod kvinder, for det var et piget setup med kursusreklamer, hvor iværksætteren nærmest blev taget i hånden og ført støttende videre - ikke et setup, der appellerer til det maskuline.

Det udløste en vældig debat på amino.dk. Ved nyheden om rynkede mange på næsen ad det, men Thorborg, som "nu og da udtrykker sig lettere impulsivt" tog imod budskabet med stoisk ro og brød ind i debatten og sagde, at Line var velkommen. Line kvitterede med at oprette en amino-bruger og sige tak.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)