Lad mig først understrege - jeg viger ikke fra Amino. Kan ikke finder roser nok Men blev sku nysgerrig efter - er der andre derude der har kopieret ideen ? |
Amino alternativ ?
Hej Jens, Nu er danmark jo ikke så vildt stor så man skal jo lige huske på, antallet af iværksætter begrænser antallet af fora. Kigger man uden for landets grænser er der et utal! Men hvad skal man med et fora mere når Amino fungere ganske glimrende? :D Mvh Rune Svenninggaard |
Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!
Konkurrence plejer at gøre produktet endnu bedre for slutbrugeren :) |
Både ja og nej hvis vi taler fora jeg kender det fra andre sider- kunne nævne ure - Det gir ikke nødvendigvis det store med flere fora - Jeg ville f.eks. aldrig ha tid til at skulle stille samme spørgsmål eller lave samme indlæg på flere fora om iværksætteri Det kan ikke udelukkes, at der kunne komme et andet og bedre, men jeg tror der er mange der er glade for, at vi ikke skal følge med i 3-4 forskellige iværksætterfora - så nok ikke så uening med Rune om det her måske lidt - i alle fald hvad forum delen angår, er undtagelsen der bryder reglen om konkurrence er bedst vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
|
Mange tanker men nok den mest overdækkende - nysgerrighed :) |