Jeg har ikke tildel nogen stjerner men overskriften siger "opskalere et billede uden tab af kvalitet. " @Morten /allan |
@Jan Deleuran
Kan godt forstå at du undrer dig over 1-stjerner - og jeg synes det du skriver er fint og et godt råd til Mikkel. Men har man været på Amino i bare kort tid, så finder man desværre hurtigt ud af at stjerne systemet misbruges temmelig meget - ihvertfald ift. til hvad jeg mener det skulle kunne bruges til..
1 - stjerne burde jo være for et ok indlæg
5 - stjerner for et excellent indlæg
Men her på Amino er det blevet til at 1 stjerne er straf og 5 stjerner er super - fordi ens "profil" jo opdateres af gennemsnittet af karakterer og ikke på alle dem, som IKKE er afgivet - Amino burde faktisk lave dette om - efter min mening!
Men tilbage til din tråd. Det kan godt være at det er "overkill" at vektorisere et logo, som det der er vist her - men omvendt, så skriver manden jo ikke om det skal bruges én eller flere gange og i hvilken sammenhæng - derfor tænker jeg, at uanset hvad/hvordan det skal bruges, så vil man vel gerne kunne bruge et våbenskjold som dette til logo, brevpapir, ikoner, broderi osv. og derfor er en vektorisering da det absolut bedste bud ift. til at kunne bruge det i alle mulige og umulige sammenhænge? :-)
Jeg tænker også at har man et våbenskjold, så må det da være super fedt at have en ordentlig udgave af det. Mit firma vektoriserede et tilsvarende våbenskjold for et års tid siden, som efterfølgende er blevet brugt i mange sammenhænge!
Men fred være med det - jeg har givet Mikkel et tilbud i en PM - og så må han jo selv vurdere om det er pengene værd..
Hav en god aften - til dem, som læser dette!
/Morten