Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en dygtig grafiker der kan opskalere et billede uden tab af kvalitet.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 152
Fra  Preisler Group Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for at få nedenstående logo opskaleret til cirka 30x30 cm uden tab af kvalitet. 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel Preisler:
Jeg har brug for at få nedenstående logo opskaleret til cirka 30x30 cm uden tab af kvalitet. 

Hej

For at kunne lave det som du vil have det skal det hele rentegnes ellers er jeg ret sikker på det ikke kan lade sig gøre .... så jeg vil nærmere sige du søger en der skal rentegne dit logo :)

VH
Allan

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:04

Det kan ikke lade sig gøre at opskalere billeder uden tab. - Dog kan du måske få en til at regntegne det, men ikek en helt let opgave når billedet er så lille og indeholder så mange detaljer.. Sikkert heller ikke helt billigt :)

Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

sender lige en anbefaling i privatbesked 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 22:18

Efter min mening er det faktisk relativt let det du spørger om - for det er rigtigt som flere skriver at rentegne dit våbenskjold, men jeg ville da klart anbefale at våbenskjoldet blot vektoriseres - så kan det skaleres ligeså tosset du har lyst til...

Der er masser af vektoriseringsservices på nettet - hvis du er interesseret kan jeg også give dig et bud - skriv mre@printprovider.dk

Go fornøjelse,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tillader mig at stille mig tvivlende over for at det kan lade sig gøre med så lille et billede, men lader mig gerne rette.. Det ville være fedt hvis det var muligt! :)

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Haur.dk Webdesign - Priser hvor alle kan være med! Skrevet kl. 08:43

Det er super svært at opskalere et billede i forhold til at nedskalere det. Så det kræver lidt rettelser i billedet :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:20
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Tak for de fine stjerner (de 2 gange 1 stjerne)

Kan I ikke begrunde jeres tildeling lidt her i tråden.

Vi har ikke fået noget at vide om hvad billedet skal bruges til, så hvis det bare er til et tryk på en enkelt trøje f.eks. ser jeg det som totalt overkill at begynde at bruge tid på at vectorisere osv,

Jeg har kørt det pågældende materiale igennem photoshop sammen med specielle filtre, som sørger for at bevare kvaliteten bedst muligt under en opskalering, og i mine øjne ser resultatet OK ud, og det kan bestemt bruges til f.eks. et t-shirt tryk.

I mine øjne er det lidt latterligt at de to personer der har givet mig een stjerne for mit forslag, ikke engang har lagt en kommentar her i tråden, men herregud jeg lever da fint videre uden deres kommentar, da jeg nok ikke kan bruge dem til noget anyways....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 21:05

@Rasmus Knabe

Det kan godt lade sig gøre.. 

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)