Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst væk I admin del efter Wordpress opdate til 3.6

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg sidder i Admin delen af denne butik

http://helsekost-online.dk/butik/biosym/osteoform-mineral/

er der ingen tekst i boksen ved produktet, men i butikken er teksten som man kan se ved produkter, denne tekst er forsvunden efter opdateringen, fra 3,5.2 til 3,6, er der en der vil fortælle hvordan teksten bliver synlig igen i Admin delen ?

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 09:32

Hej Kingbo.

Er problemet kun ved den ene produkt eller?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:15

Kingbo:

Når jeg sidder i Admin delen af denne butik

http://helsekost-online.dk/butik/biosym/osteoform-mineral/

er der ingen tekst i boksen ved produktet, men i butikken er teksten som man kan se ved produkter, denne tekst er forsvunden efter opdateringen, fra 3,5.2 til 3,6, er der en der vil fortælle hvordan teksten bliver synlig igen i Admin delen ?

Læg en backup tilbage og vent på diverse bugfixes før du overvejer at opgradere.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Fra  Kingbo Skrevet kl. 10:25

Nej det er ved samtlige produkter at teksten mangler.

Jeg gider ikke køre backuppen ind igen, jeg vil hellere finde en løsning.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:34

Kingbo:
Jeg gider ikke køre backuppen ind igen, jeg vil hellere finde en løsning.

Det er selvfølgelig helt i orden, men af ren nysgerrighed hvorfor vil du så være testkanin på en ny version der ikke er bugfixed endnu? Er det fordi din shop bare er en testshop, der ikke betyder noget, eller hvorfor venter du ikke til der er rettet fejl i både WP-versionen og WooCommerce?

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Fra  Kingbo Skrevet kl. 10:39

Jeg opgraderer naturligvis af sikkerheds mæssige hensyn, og denne fejl har jo ingen påvirkning på shoppens udseende for kunden.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kingbo:

Jeg opgraderer naturligvis af sikkerheds mæssige hensyn, og denne fejl har jo ingen påvirkning på shoppens udseende for kunden.

Nu har jeg ikke kigget så meget på 3.6 endnu, da vi altid venter til der er bugfixed, men hvilke sikkerhedsmæssige ting tænker du på når vi taler http://codex.wordpress.org/Version_3.6 ?

WordPress 3.5.2 var en sikkerhedsupdate, men det er 3.6 umiddelbart ikke, og sikkerhed er slet ikke nævnt i codex for den update.

Held og lykke med løsningen, jeg tror dog du vil spare meget tid på at lægge en backup tilbage, fremfor at bruge tid på at bugfixe noget, blot fordi du ønsker ekstra sikkerhed, som ikke umiddelbart er der.

Når vi taler sikkerhed er det sjove faktisk at der oftere er sikkerhedsproblemer med de større opdateringer, hvis man bruger de versioner der ikke er bugfixed endnu, og det er netop det du gør.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)