Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversætter DA - ENG

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle anioner

Vi skal om ikke så længe have lavet en engelsk version af vores hjemmeside, da vi er begyndt at få interesse fra udlandet.

Hvad er prisen på dette og her nogen i forum der har disse kompetencer som professionelt erhverv?

Se siden og tekst på link i signatur
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 13:15
Tak for nogle meget differentierede priser.

Kan det virkelig passe det svinger i alt fra 0,2 kr pr ord til 1kr?
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:25

Jeg kunne jo sende dig et tilbud på 5 kr. pr. ord Big Smile Bed om nogle referencer og vælg det tilbud, hvor pris og kvalitet matcher bedst.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:30

Jens K Johannsen:
Kan det virkelig passe det svinger i alt fra 0,2 kr pr ord til 1kr?

Ja, det skal nok passe.

Nogle har det som hovedbeskæftigelse, og skal leve af det, mens andre har det som bierhverv mens de f.eks studerer.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 17:32

I see - tak for feedback

For umiddelbart burde kvaliteten vel være nogenlunde standard hos alle proffesionelle ikke eller ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:54

Jens K Johannsen:

I see - tak for feedback

For umiddelbart burde kvaliteten vel være nogenlunde standard hos alle proffesionelle ikke eller ?

Du kan finde masser af stavefejl i artikler bragt på de store medier i DK, det burde vel heller ikke forekomme, når de er skrevet af fuldtidsjournalister (professionelle). Så nej, du kan ikke bare gå ud fra at kvaliteten er den samme.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Fra  ADVICE Skrevet kl. 19:59
I see - referencer er nødvendige her - tusind tak for hjælpen
Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 10:14

Jens K Johannsen:

"Professionel" er jo ikke nogen beskyttet titel ;). Eftersom alle kan tillade sig at kalde sig for professionelle, kan kvaliteten også være meget svingende.

Jeg kan kun anbefale dig at undersøge vedkommendes faglige baggrund/uddannelse nærmere og, som nogle af de andre skriver, bed om referencer.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12861
Skrevet kl. 11:05

Kerstin Kollatz Mogensen:
"Professionel" er jo ikke nogen beskyttet titel ;

Mange her på Amino tror de er professionelle oversættere bare fordi det har gået på international gymnasium eller været i udlandet.  Der findes dog titlen statsautoriseret translatør som giver sikkerhed for kvaliteten.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 11:30

Ravn:
Der findes dog titlen statsautoriseret translatør som giver sikkerhed for kvaliteten.

Titlen giver en sikkerhed for en vis standard, fordi vedkommende har gennemført en uddannelse inden for oversættelse, tolkning og kommunikation.

Jeg har dog set oversættelser af svingende kvalitet af statsautoriserede oversætterkollegaer, som har oversat til et sprog, som ikke er deres modersmål - så det er efter min mening en sandhed med modifikationer og grunden til, at jeg selv kun oversætter til mit eget modersmål.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)