Jeg kan selvfølgelig godt forstå at du gerne vil bruge det når du har betalt penge for det, men tror simpelthen du er bedre tjent med at sluge den kamel, og købe et nyt WP theme.. Ikke nok med at du får et færdigt tema hvor der er taget højde for SEO, responsive design m.m. vil du også spare rigtig mange penge samt få et moderne og tidsvarende design.
Det du linker til ville have være fedt for 10 år siden, men holder ikke rigtig i dag. - Og at det allerede er slicet og opsat i XHTML kan du desværre ikke bruge til så meget.
Selvfølgelig kan jeg få det solgt.. alt kommer op på prisen jo. og jeg færdes et par andre steder også som ikke er danske og der kan jeg godt som altid lave en lille forretning.
Og nu har jeg så tilfældigvis solgt domænet og lægger hele projektet bag mig.. så jeg kan bruge min tid på mit "lille barn" som er ved at blive lavet.
Og nej, jeg kunne ikke finde på at købe et design til 400 kr og så er der flere online med samme design.. Jeg gør ikke i affiliate og adsense - så det ville være helt forkert i mit hoved
hvor er det dog tøsefornærmet og give mig en stjerne for mit svar ... du må da have sovet dårligt men håber du så til gengæld har fået det lidt bedre med dit ego og kan klappe dig selv på skulderen.