Jeg har et sliced og coded design i xhtml. jeg kunne godt tænke mig og få det gjort WP venligt så det kan bruges på Wordpress.
Så det store spørgemål er hvor langt er jeg fra målet og er det svært og gøre selv når man ikke er bekendt med særligt stor viden omkring programmering mv.?
ja, nu er det sådan at jeg har haft siden online over 2 gange og hver gang har det været noget gedemøg programmering. havde godt som ingen penge og fik en meget billig og derfor også skrabet programmering til gengæld af en pakistaner.
Sidste halve år har jeg rodet lidt med og få det pakket ind i div CMS systmer men med min grundlæggende viden som er lidt håbløs er jeg nået til den konklussion at jeg nok hellere må høre mig lidt omkring.
Bemærk dette er selv forsiden kun. der er også profil og div undergrupper kodet design.
Men grundlæggende ser den stadig sådan her ud dog er der ændret en smule for noget tid siden.
Er det blot fordi at det er unikt at du SKAL benytte dette tema? - Ville også klart anbefale dig noget nyt og mere morderne i form af et færdigt WP theme :)
har brugt penge på dette design for nogle år siden.. så tænkte når det alligevel var kodet og sliced - så hvorfor ikke bruge det. der er selvfølgelig visse småting der skal rettes til/ændres.. men alt i alt jeg er en fattig lærling uden nogen mulighed for og finde lån til at få nyt design og kodning produceret .. så må jo finde den mest optimale løsning