Det er meget muligt, at denne kommentar er en af de mest intetsigende kommentarer nogensinde, men dit indlæg er altså et af de mest intetsigende indlæg nogensiden.
Spøg til side. Jeg foreslår, at du uddyber opgaven lidt mere, Søren. Hvad ligger der i "at lave en hjemmeside"? Hvad skal den omhandle? Er der nogle bestemte måder, du vil have lavet den på? Hvorfor skal det være i KBH-området? Osv.
Den opgave kan jeg løse for dig for 125 kr. pr. time, eller en fast pris hvis jeg får en præcis beskrivelse af dine ønsker til siden, siden vil være med admin login, så du selv fremover kan rette alt indholdet på siden.
Jeg er bosiddende i indonesien, så er ikke i KBH. området, men vi kan lave det over skype, så du altid kan få fat i mig, hvis du har nogle ændringer eller andre ting.
Den opgave kan jeg løse for dig for 125 kr. pr. time, eller en fast pris hvis jeg får en præcis beskrivelse af dine ønsker til siden, siden vil være med admin login, så du selv fremover kan rette alt indholdet på siden.
Jeg er bosiddende i indonesien, så er ikke i KBH. området, men vi kan lave det over skype, så du altid kan få fat i mig, hvis du har nogle ændringer eller andre ting.
samme som exotictrade.dk hvis det er en webshop du vil have, eller jeg kan lave den efter dit ønske, det er op til dig. alt vil blive lavet med admin login.
Jeg kan nemt sætte en webshop op til dig, og jeg bruger "open source software" så du skal kun betale for den tid jeg bruger på at sætte din shop op, og evt domæne :)
lave en hjemmeside for mig, skal være i KBH området.
Hvorfor KBH ?
Du kan lave den her det koster 5kr pr måned for webhosting og så vælger du mellem flere forskellige løsninger Wordpress eller som webshop eksempel Prestashop mm ! se tilbudet her : http://www.amino.dk/forums/t/204477.aspx#1363648