jeg har en side dvdshopping.dk som jeg har kørt i snart et halvt års tid, jeg ville lyve, hvis jeg sagde jeg ikke synes det har været hård arbejde, da jeg startede, vidste jeg slet ingen ting, jeg har haft mange ideer på tegnebrættet, men føler jeg er ved at få godt gang i den her, jeg har i hvert fald indtjening hver dag!
Men jeg har også brugt rigtig mange timer foran youtube diverse hjemmesider som har skrevet om hvordan man koder og hvad der bedst kan betale sig!
Men mit problem har så også været at jeg er ordblind, det har så også gjort udfordringen lidt større, men så kan finde nogle skønne mennesker som også hjælper med det.
jeg har F.esk lært at man ikke skal kigge på sin statistik over besøgende hver dag, for hvis der ikke har været så mange besøgende den ene dag, er man ikke lige så motiveret. som hvis der har været mange besøgende!
jeg tjener penge på adsenses og så får jeg provision af der bliver solgt fra min hjemmeside! Der er også mennesker der begynder at henvende sig til mig med at jeg skal sælge der varer. det er så ikke alle jeg kan sige ja til - man skal nok også kende sine begrænsninger, så det ikke bliver uoverskueligt. og får utilfredse kunder!
samt tjener jeg penge på at køre reklamer banner og artikel skrivning - som mine kunder så kan få udgivet på min blog.
Jeg vil sige det sådan, at de mål jeg satte mig for, for et halvt år siden med hjemmesiden, er nået - så nu er det nye mål for siden.