Kære aminoer, Nu har jeg de sidste 3-4 år benyttet mig af flere danske online marketing bureauer, freelance konsulenter og et par offshore contractors.. Ens for alle var, at deres arbejde i forhold til SEO, var mangelfuldt, indeholdte autogenrerede materiale og gik voldsomt ned i mængde af udført arbejde, til trods for enslydende faktureringer hver måned. Nogle vil måske så være hurtige at sige, at jeg har valgt nogle der var for billige - men det er nu ikke min opfattelse, da der har været stor forskel på priserne. Summa summarum er at jeg nu har gang i 3 nye projekter (3 forskellige websider), der beskæftiger sig inden for samme kategori. Disse websider skal have en "flyvende" start. Onpage SEO kan en udvikler på holdet eventuelt stå for i samarbejde med dig/jer.. Så hvis du vil hører mere om opgaven eller give et estimat på opgaven, må du meget gerne skrive en PB. (Jeg er klar over at det kan variere i pris, men eftersom at du er eksperten, må du have en føling med, hvad det koster at starte en webside op. Vores mål er selvfølgelig at ligge nr. 1 på google, men nu har jeg været igennem dette tilstrækkeligt mange gange, til at vide at mål/forventninger, kan være svære at opnå, når der er tale om Google. Såfremt at du har rigtig gode erfaringer med nogle, må du meget gerne skrive det i tråden. Tilføj venligst hvorfor, og eventuelt hvad de har lavet. På forhånd tak :) |
Jeg søger tilbud/anbefalinger til SEO arbejde
Kan ikke sende beskeder, men fang mig evt. på Skype/Email/Kontaktformular på vores hjemmeside: http://codex-design.dk Så må vi jo se på hvad du har og hvad vi kan gøre. Mvh Jesper |
|
Jeg kan varmt anbefale Seo nørden. du kan lave aftaler med dem og de finder ud af hvad dit behov er, plus du kan få fat i dem 24/7 Du kan kontakte Lars Tonne Andersen her inde |
Hej jeg vil gerne tilbyde en uforpligtende snak over telefon eller på et møde hvor jeg kommer til dig eller du kommer til os. Efter at jeg har lyttet til dine behov kan jeg give et tilbud på opgaven. Vi har bla. No Cure No Pay der sikre du ikke betale for noget du ikke får. Du kan kontakte mig på mobil 2159 6572 eller email kt@marketing-manager.dk mvh Kim Thrane |
Kære Netlabs, Jeg er ved at stifte virksomhed og vil indenfor 2 uger kunne hjælpe dig med din forespørgsel. Jeg har i flere omgange boet i Filippinerne og har stiftet bekendtskab med dygtige SEO eksperter derude. Det er dem vi nu har som leverandører af førsteklasses løsninger. Vi forestår selv diverse oversættelser og lader vores folk i filippinerne om resten. Vi er leveringsdygtige på dansk, tysk og engelsk sprogede websites. Outsourcingen gør at vi tilbyder favorable priser, men stadig meget høj kvalitet. Hvis du er utryg ved brugen af outsourcet SEO, vil jeg anbefale dig en af DKs bedste udbydere: marketinglion.dk. Her kan du dog forvente en anden pris! Hvis du er interesseret og gerne vil vide mere er du meget velkommen til at kontakte mig. Bedste hilsner, Lars Bruntse |
Nej - du har valgt alt for dyrt. Løsninger, der ikke virker, er altid for dyre, for pris skal aldrig måles i kroner og øre men i resultater ;-) |