Tak.. jeg er som jeg beskrev tidligere godt klar over at det vælter og det var også meningen at vingerne på begge logoer skulle være rykket ind men glemte det i det 2. logo. Men tak for reminderen... Jeg må se hvordan vi fortsætter... tror jeg selv vil prøve at tegne en vinge... så blir det også helt originalt :O) Eneste store problem jeg har er at jeg ikke ved hvad fonte der er brugt og det tager lang tid at få svar da han sidder i indonesien og ikke lige gider svare på mails når jeg skriver. Hvis nogen ved hvilken det er helt eksakt så ville det lette opgaven en smule. Mvh Sue |
Hej TommysGirl.
Det er noget lort, men sådan er det desværre nogle gange. der er altid en risici ved sådan nogle ting. Vi har alle prøvet at blive taget ved næsten på en eller anden måde.
Logo designet i sig selv ok, men det er noget rod at bruge det, om han så har købt rettigheder til det eller ej. Det er jo et clipart og alle kan bruge det. Dvs. dit logo er ikke unikt.
Ang. font typen. Så burde din logo designer have givet dig enten en AI, ESP eller PDF fil. Hvis du åbner den i Illustrator og du ikke har den font, vil den med det samme komme op med en promt, at du mangler en font som hedder det og det.
Reklame:
Hvis det er du skal have lavet et nyt logo design fremover eller andet grafisk, så er jeg jo freelance grafiker, som har værktøjet i orden, 12 års erfaring samt teorien at støtte mig op af.
Du må have en fortsat god weekend.