Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket LOGO er bedst?

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.. jeg er som jeg beskrev tidligere godt klar over at det vælter og det var også meningen at vingerne på begge logoer skulle være rykket ind men glemte det i det 2. logo.

Men tak for reminderen...

Jeg må se hvordan vi fortsætter... tror jeg selv vil prøve at tegne en vinge... så blir det også helt originalt :O)

Eneste store problem jeg har er at jeg ikke ved hvad fonte der er brugt og det tager lang tid at få svar da han sidder i indonesien og ikke lige gider svare på mails når jeg skriver. Hvis nogen ved hvilken det er helt eksakt så ville det lette opgaven en smule.

Mvh Sue

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:04

Hej TommysGirl.

Det er noget lort, men sådan er det desværre nogle gange. der er altid en risici ved sådan nogle ting. Vi har alle prøvet at blive taget ved næsten på en eller anden måde.

Logo designet i sig selv ok, men det er noget rod at bruge det, om han så har købt rettigheder til det eller ej. Det er jo et clipart og alle kan bruge det. Dvs. dit logo er ikke unikt.

Ang. font typen. Så burde din logo designer have givet dig enten en AI, ESP eller PDF fil. Hvis du åbner den i Illustrator og du ikke har den font, vil den med det samme komme op med en promt, at du mangler en font som hedder det og det.

Reklame:

Hvis det er du skal have lavet et nyt logo design fremover eller andet grafisk, så er jeg jo freelance grafiker, som har værktøjet i orden, 12 års erfaring samt teorien at støtte mig op af.

Du må have en fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 08:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke for at gnide salt i såret, og uden at vide det så ser det ud til at være lavet af en fra fiver.com eller ligende, og selvom de kommer fra et lavt løns område så bruger de ikke meget tid på arbejdet.

Når man kigger på de ting de laver så er det ofte baseret på Clipart, de skrifttyper og grafiske elementer de bruger er genbrugt i flere logoer.

Det virker som om de har en "kasse" af elementer der bliver smidt hurtigt sammen, og så afsted som forslag.

Logoer med vinger signalere motor/luftfart for mig:

Teddy

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 10:43

Teddy Carlsen:
Ikke for at gnide salt i såret, og uden at vide det så ser det ud til at være lavet af en fra fiver.com eller ligende,

Det er vingen og fonten også ... vidste ikke det var skidt?!?....

Man blir altid klogere

:(

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)