Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket LOGO er bedst?

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også bange for at dine logo designer måske har lånt lidt for meget fra et andet logo, og det kan nok blive en dyr ting for dig, hvis de ikke bryder sig om du misbruger deres ting til dine egen forretning

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TommysGirl:

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Ud over dette, så er det jo en tro kopi af linket som DesignYOU har givet.

Hvad mener du?

Logoerne er jo netop lavet af logodesignere som jeg skriver???? Indikerer du noget andet???????

Jeg forsøger at finde ud af hvilket jeg skal købe ved at få jeres meninger - logo 1 er lavet af to forskellige designere hvor jeg selv har integreret deres dele...

Hej TommysGirl.

Det kan godt være at dit logo er lavet af logodesignere. De har dog ikke helt lavet den selv, idet de har brugt vingen som allerede eksistere lavet af en anden en. Tryk på linket her og se selv -> Vinge

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:08

DesignYOU:

TommysGirl:
Hvad mener du?

Han mener du skal klikke på det link jeg smed længere oppe i tråden, her vil du opdage den vinge et en tro kopi af dit logo.

/allan

Ajjj for satan... jeg har jo betalt ham for at lave en vinge som jeg ønskede den skulle se ud.... hvad nu?

Jeg har jo betalt????

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:12

Jesper72:
Jeg er også bange for at dine logo designer måske har lånt lidt for meget fra et andet logo, og det kan nok blive en dyr ting for dig, hvis de ikke bryder sig om du misbruger deres ting til dine egen forretning

Misbruger??? Har han så ikke bare købt rettigheden til at benytte vingedelen i hans logo??? 

Hmm er lidt skuffet, troede han tegnede den fra bunden!!!

Det har sku kostet os snart 2700,- at få lavet så jeg har ikke meget lyst til at fortsætte selvom vi mangler et logo

Tak for jeres hjælp dog

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:17

TommysGirl:
jeg har jo betalt ham for at lave en vinge som jeg ønskede den skulle se ud.... hvad nu?

Hvis jeg var dig ville jeg konfrontere ham/hende med det, så ville jeg nok bede om penge tilbage eller kræve noget tegenet fra bunden, så er du sikker på du ikke får problemer senere .....

/allan

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:17

Nej nej nej nej en torsk.....

Skype-Crying

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:21

Der er ingen tvivl der! Logo nr. 2 er helt klart stærkest! 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:31

DesignYOU:
Hvis jeg var dig ville jeg konfrontere ham/hende med det, så ville jeg nok bede om penge tilbage eller kræve noget tegenet fra bunden, så er du sikker på du ikke får problemer senere .....

Nu har vingedelen ikke kostet det beløb i sig selv men alle delene og ham herfra amino jeg får lavet det endelige design af er helt og aldeles i orden... 

men nu skal min nuværende designer jo have mere for at lave en anden vinge da den så absolut var kopieret af den anden designer - sikke noget møg.

Tilmeldt 9. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:22

Jeg vil sige nr. 2. Rent grafisk "vælter" logoet dog meget. Som hovederegel skal et godt logo kunne begå sig på alle medier, i alle størrelser. Jeg har stor erfaring med textil print og der vil jeg tro nr. 2 sagtens kan bruges. Forbedringsforslag: gør vingen mere simpel - den har god symbolik, men vælter kompositionen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 18:03

Din nuværende "designer" har vel formentligt købt rettigheden til at benytte vingen - det er fair nok (det er jo clip art), omend noget noller, hvis man har lidt respekt for sig selv som designer/grafiker... Men sådan er der jo så meget...

Som andre har påpeget, så "vælter" logoet, så måske skal du tænke i helt andre baner. Hvis jeg var dig ville jeg umiddelbart ikke konfrontere din nuværende designer med om hvorvidt han har stjålet eller købt eller whatever den der vinge, men i stedet betale regningen (pis, men c'est la vie) og så måske kigge efter andre samarbejdspartnere.

Med ønske og håb om at du finder en god løsning - og held og lykke med din forretning.

Søren, Tegnerne.dk

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)