Helt klart nummer to. :) |
"Det kommer til at sidde på forskeligt farvede baggrund, derfor skal en baggrund ALDRIG være en del af et logo."
Aaaaaah... Den holder ikke helt. Se eks. United Colours of Benetton ;)
"Det kommer til at sidde på forskeligt farvede baggrund, derfor skal en baggrund ALDRIG være en del af et logo." Aaaaaah... Den holder ikke helt. Se eks. United Colours of Benetton ;) |
Hmm det lyder underligt efter min overbevisning er det et præcis kopi af denne her så tag fat i din designer igen og hør ham om han er sikker på han har tegnet den. /allan |
Jeg må give dig ret, hovedet var lige et andet sted da jeg skrev det. - Men det jeg mente var at man ikke bør lave sit logo så det passer på en speciel farve baggrund - ... Årh det er svært at forklare... Men se f.eks Colgate, Supreme og Superbrugsen for bare lige at tage nogle røde, deres "baggrund" er en integreret del af logoet altså der er tænkt meget over præcis hvor stor firkanten skal være og hvor skrå siderne skal skal være osv. - Jeg havde lidt indtrykket at trådstarter bare havde lavet en hurtig firkant som var stor nok til at have logoet indeni, til præsentation. Sådan forstod JEG det i hvert fald. |
Klart nummer 2. Der er dog nogle små ting jeg ville ændre. Ud over dette, så er det jo en tro kopi af linket som DesignYOU har givet.
|
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Det er også korrekt :) |
Hvad mener du? Logoerne er jo netop lavet af logodesignere som jeg skriver???? Indikerer du noget andet??????? Jeg forsøger at finde ud af hvilket jeg skal købe ved at få jeres meninger - logo 1 er lavet af to forskellige designere hvor jeg selv har integreret deres dele... |
Hej. Min ærlige mening, nr 2 er bedst, men når det er sagt. Er der ikke nogen af de 3 logoer jeg forbinder med sikkerhedsudstyr til babyer. 1 og 2 tror jeg umiddelbart har noget at gøre med motorcykler- Harley davidson :o) |
Effektfuld og behagelig massage. Få 20% aminorabat !
Han mener du skal klikke på det link jeg smed længere oppe i tråden, her vil du opdage den vinge et en tro kopi af dit logo. /allan |
Jeg synes de to første har en smule uligevægt pga. vingen. Så jeg stemmer for nr.3 |
Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland