Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.cphwater.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 70
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Vil I bruge et par minutter på at kigge forbi www.cphwater.dk ?

Kom gerne med kritik. Der mangler stadig lige lidt småting, blandt andet på siden "Design".

PFT

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:00

På forsiden har i denne sætning, giver ikke helt mening ?

" jo billigere bliver kan vi producere."

Under "Kildevand har i denne sætning:

"Kvalitetsetiketten er altid standar ved Kvik og Ekspress levering."

Nu har jeg ikke lige nærlæst siden, men faldte bare over disse par fejl der ikke pynter så meget.

Ellers syntes jeg generelt siden er ganske nydelig og enkelt opbygget til dens formål.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 19:13

Det ser fint ud, og designet givet fin mening. Jeg har dog et enkelt "men"; http://static.wixstatic.com/media/7d3dc6_93fd3918173af10b099c69dfda3f2a96.jpg_srz_892_510_75_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz . Jeg synes det er semi-dårlig stil at rette Interfloras slogan til jeres eget. I bruger "Sig det med vand" og Interflora bruger "Sig det med blomster".

Lidt andet:

1. Jeres URLs er lidt mystiske. Når man klikker sig igennem jeres side bliver URLs lidt tilfældige. I stedet for eksempelvis www.cphwater.dk/priser hedder det nu http://www.cphwater.dk/#!priser2/c1m82 , osv.. 

2. Alle jeres billeder har dårlige ALT tags. Prøv at mouseover jeres billeder, så kan du se hvad jeg mener. Jeg synes I skal rette det, så det giver mening for det enkelte billede.

Wink

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 21:16

Selve hjemmesiden virker overskuelig nok. Du har ikke mulighed for at lave trinene om, så man kan bestille direkte fra hjemmesiden, så man slipper for at ringe til jer?

Slogan: Jeg vill også vælge et andet slogan, så det virker mere som jeres eget. 

Der er en  del sprogbøffer på hjemmesiden, som du lige bør rette.

På et tidspunkt ville jeg overveje at få en blog, hvor du kan fortælle mere om virksomheden og de mange fantastiske ting ved at købe dansk vand. :D

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:22

Flot hjemmeside !

Eneste der lige drillede mit øje :

Farvet kapsel koster + 0,18kr.

Der skal stå stk går jeg ud fra :). Ellers er det lidt misvisende.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er vist nogle gange lidt hård i min kritik, men når du nu spørger synes jeg også jeg skal være ærlig :)

Designet er desværre ikke særlig godt. Det minder mig om noget fra slut halvfemserne, og det buskab det fortæller mig er at i er et lille firma der ikke endnu har råd til at betale for at få lavet en ordentlig hjemmeside.. Med andre ord et firma der ikke har den store success endnu (Jeg kan sagtens tage fejl, men det er de tanker jeg umiddelbart får).

Produkt billederne er på samme måde ikke super gode, og i kunne sagtens få taget nogle langt federe billeder der løfter dem op på et langt mere eksklusivt niveau, og igen fortæller det mig samme historie om jeres firma.

Derudover er siden ganske fint opbygget, nem og navigere og vigtig info er let tilgængeligt. Et bedre design kunne dog løfte alt dette meget!

Mht. SEO ser det umiddelbart ud til at der kunne optimeres lidt ved at ryde op i koden på siden.

- Håber ikke det er får hårdt eller negativt.. Er udelukkende ment som konstruktiv kritik :)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 20:42

Tak for dejlig konstruktiv kritik Smile

Jeg har fået rettet stavefejl og sat ALT tekst ind(tror jeg nok).

Vedr. design, kode og produktbilleder så kommer det med tiden.
Jeg driver dette sammen med www.sodavandskompagniet.dk så det er ikke altid der er tid til det hele Tongue Tied

Jeg laver siden i WIX som er dejlig nemt og billigt, men som desværre har sine begrænsninger vedr. kode og adresselinier.

Fra København K
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Alarmkompagniet Skrevet kl. 20:56

Hej Anders

Flot side, har dog problemer med at finde handels- og leverings betingelser ?
Hvad med udløbsdato få vandet, er det 1, 2, 3 eller hvor mange mdr.  er man garanteret ?

Det vil være et super reklame produkt her i varmen at sende med varerne, men det bliver nok for tungt = dyrt med Postdanmark.

Mvh
Thomas

Alarmsystemer og videoovervågning uden abonnement.

Fra Sorø
Tilmeldt 14. Jul 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:18

Ser flot ud! :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 21:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person