2. Alle jeres billeder har dårlige ALT tags. Prøv at mouseover jeres billeder, så kan du se hvad jeg mener. Jeg synes I skal rette det, så det giver mening for det enkelte billede.
Selve hjemmesiden virker overskuelig nok. Du har ikke mulighed for at lave trinene om, så man kan bestille direkte fra hjemmesiden, så man slipper for at ringe til jer?
Slogan: Jeg vill også vælge et andet slogan, så det virker mere som jeres eget.
Der er en del sprogbøffer på hjemmesiden, som du lige bør rette.
På et tidspunkt ville jeg overveje at få en blog, hvor du kan fortælle mere om virksomheden og de mange fantastiske ting ved at købe dansk vand. :D
Jeg er vist nogle gange lidt hård i min kritik, men når du nu spørger synes jeg også jeg skal være ærlig :)
Designet er desværre ikke særlig godt. Det minder mig om noget fra slut halvfemserne, og det buskab det fortæller mig er at i er et lille firma der ikke endnu har råd til at betale for at få lavet en ordentlig hjemmeside.. Med andre ord et firma der ikke har den store success endnu (Jeg kan sagtens tage fejl, men det er de tanker jeg umiddelbart får).
Produkt billederne er på samme måde ikke super gode, og i kunne sagtens få taget nogle langt federe billeder der løfter dem op på et langt mere eksklusivt niveau, og igen fortæller det mig samme historie om jeres firma.
Derudover er siden ganske fint opbygget, nem og navigere og vigtig info er let tilgængeligt. Et bedre design kunne dog løfte alt dette meget!
Mht. SEO ser det umiddelbart ud til at der kunne optimeres lidt ved at ryde op i koden på siden.
- Håber ikke det er får hårdt eller negativt.. Er udelukkende ment som konstruktiv kritik :)
Jeg har fået rettet stavefejl og sat ALT tekst ind(tror jeg nok).
Vedr. design, kode og produktbilleder så kommer det med tiden. Jeg driver dette sammen med www.sodavandskompagniet.dk så det er ikke altid der er tid til det hele
Jeg laver siden i WIX som er dejlig nemt og billigt, men som desværre har sine begrænsninger vedr. kode og adresselinier.
Flot side, har dog problemer med at finde handels- og leverings betingelser ? Hvad med udløbsdato få vandet, er det 1, 2, 3 eller hvor mange mdr. er man garanteret ?
Det vil være et super reklame produkt her i varmen at sende med varerne, men det bliver nok for tungt = dyrt med Postdanmark.