Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sundhedsguru, klinisk diætist, diætist e.l. søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

I forbindelse med, at jeg udvider min eksisterende coaching forretning både i forhold til ydelser og faciliteter går jeg med tanker om at indgå i et partnerskab med en person der brænder for at hjælper andre mennekser og virksomheder med at få et endnu mere fantastisk liv gennem kostvejledning og/eller fysisk træning. 

Ideen er at kunne arbejde sammen om nogle mine klienter / kursister og omvendt, samt i forbindelse med udvikling af kurser, bøger, programmer etc. - Jeg / vi har som sagt faciliteterne til dette og afhængig af samarbejdsformen kan disse benyttes/lejes e.l. - Vigtigst er det, at du brænder for at hjælpe andre mennekser gennem dit brancheområde og er en nørd på dit felt.

Jeg/vi er placeret i Kbh. centrum og har en del aktivitet både i form af private klienter og kurser. 

- Skulle dette vække din interesse send mig en PM 

Dbh.

Kim Kampp

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder ellers super interessant og som en god ide Kim..... i den her sammenhæng bor jeg "desværre" i Randers.

Der må være nogen personlige trænere, sundheds coaches eller lignende i Kbh. området, der kan se en god ide i det.

Bedste hilsner

Henrik

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

- Ja, Randers bliver for lang afstand... Ellrs en win - win for alle rundt om bordet :-:

DBh.

Kim

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)