Hejsa alle MLM folk og kommende :) Jeg har længe overvejet hvilket MLM firma jeg skulle starte op i , efter en lang periode hos ACN, har kigget på mange hjemmesider, set mange indtjeningsplaner, produkter osv osv....... Mit valg blev www.shineclub.com som for mig virkelig virker som et seriøst og professionelt firma, gode bonus og indtjeningsmuligheder, er Norsk og ikke from the states, kanon gode produkter og indenfor sundhed og velvære som jo nok er en af de hurtigst voksende brancher nu og i de kommende år. Samtidig skal man se "muligheder" og ikke "begrænsninger" i de forskellige MLM muligheder som findes, mange smider jo løfter i hovedet om at man kan tjene så og så meget, så og så hurtigt, bliv super duper leder med 100vis af personer under dig på kort tid, men sådan er verden jo ikke, kære Amino medlemmer. MLM er ligeså meget forretning og arbejde som alt andet, i hver til fald i det første års tid, til man har opbygget et godt netværk. Vil du MLM ? Så se dig godt for, læs grundigt hjemmesiderne og snak med folk som har erfaring, ikke kun folk som vil headhunte dig for pengenes skyld, for dem er der virkelig mange af, tro mig, jeg har talt med mange, også i ACN tiden. Mit gode råd til det helt rigtige MLM firma med fantastiske produkter og umiddelbart fantastiske muligheder, er www.shineclub.com GO WEEKEND :-)) |
hej ovesen
tillykke med det, god weekend
mvh karsten aagaard
www.agel4you.dk