Hej. Idéen er jo super, men jeg må tilslutte mig den skepsis der er nævnt i tidligere indlæg. Hvis jeg tager udgangspunkt i mig selv så er jeg politisk centrum-venstre, har 2 projekter, det ene er affiliate marketing det andet er opstart af en social-økonomisk virksomhed. Jeg er alene om tingene og starter det op ved siden af min SU. Hvad har jeg af fælles interesser med den garvede forretningsmand der med flere millioner i ryggen starter et nyt projekt op ? Jeg tænker at en forening primært kan bruges til netværksdannelse, uddannelsestilbud til medlemmer og evt. kapitalrejsning m.m. Pointen er bare at alle disse tilbud allerede findes i dag. Tag f.eks. Amino. Foreningen vil altså let kunne komme til at konkurrere med tilbud der allerede findes og det ser jeg lidt som en svaghed. Men som andre også har nævnt, hvis der fremlægges en gennemarbejdet strategi og målsætning som falder i manges smag, så vil det måske have potentiale. Bare min beskedne mening. Bedste hilsner Roar |
Trusted Partner:
Må være Danmarks mest anonyme forening for iværksættere! Selv om det er snart er blevet til 5 år som nogenlunde regelmæssig gæst på Amino har jeg aldrig tidligere støt på denne såkaldte iværksætterforening her. Hvis den ikke kan synliggøre sig på et forum, der oser af iværksætteri, hvordan så kan man så forvente at den bliver hørt politisk??
En brancheforening for iværksættere vil være velkommen - men svært opnåeligt. Dels har vi forskellig opfattelse af hvad der er gavnligt for iværksættere og dels skal der postes mange penge i for at opnå slagkraft og synlighed.