Så håber vi kan samle nogle her som ønsker nytænkning og nye tiltag for iværksætterne. Der er mange ting som kan forbedres. Og til John. Indhold kommer når man er flere. Så kan man diskutere hvor der skal sættes ind og hvad som skal laves så det bliver endnu mere attraktivt at starte op. Som fortaler for bankverdenen regner jeg nu heller ikke med at netop du vil være med til forandringer i denne gode sags tjeneste. Lyt dog til iværksætterne. Hvad efterspørger de. Giv dem det! De er jo dem vi skal leve af i fremtiden og dem som vil skabe arbejdspladser. |
Mere handling, mindre tale siger du? Hvordan gik det med Korsør-netværksgruppen, du ville starte op? Det blev også "slået stort op", men da folk ville i gang, trak du i håndbremsen flere gange, blot fordi I ikke var 10-20 tilmeldte. Ofte starter tingene i det små - i ovennævnte ville flere af de tilmeldte gerne starte netværksgruppen op, til trods for kun 5-7 interesserede.
Ovenstående er blot min tanke, når jeg læser dit "Mere handling, mindre snak". Men god vind herfra.