Hej Jeg er rimelig forvirret. Kan det virkelig passe? Overflytter mine domæner til min pro pakke (kan have op til 10 stykker), og nu opdager jeg at mine overflyttede domæner, automatisk også oprettes som subdomæner. |
Hej Kim
Dejligt at høre, at du har valgt Meebox! Det er jeg glad for :-)
Som supporten har nævnt for dig, har vi en artikel om, hvordan du undgår duplicate content (læs den her: https://my.meebox.net/knowledgebase/254/Undga-Duplicate-Content.html). Det er helt standard for cPanel, at den opretter et subdomæne sammen med addon domæner.
En helt generel anbefaling går på, at når du opretter addon domæner, så vælg /sites/domænenavn.dk som hjemmemappe fremfor /public_html/domænenavn.dk - så undgår du en risiko for duplicate content. De subdomæner, som oprettes, kan du også i dit cPanel sætte til at redirecte til addon domænet de hører til. Så er du også ude over dét :-) Så du kan faktisk klare det via dit cPanel, uden at skulle ind og rode med htaccess filen osv.
Hvis du har andre spørgsmål til opsætningen af dit webhotel, så anbefaler jeg at du fanger os på chatten eller helpdesk via My Meebox. Det er lidt lettere for os at hjælpe derinde.
Ha' en god dag!