Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg fatter ikke en meter... Meebox. Domæne skaber subdomæne, som så skaber duplicate content

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Hvis du vil se om google har fundet dit subdomæne, så kan du lave en søgning på google hvor du skriver site:hoveddomæne.dk (ret hoveddomæne.dk til dit eget domæne) Du får så vist alle de sider google har indexeret på dette domæne, og er der fundet nogle underdomæner så vises de også.

Når jeg skriver mine to hoveddomæner (har et alm og pro hotel hos meebox..) så finder google ik noget. Så formoder jeg det betyder at der ingen skade er sket? 

:) 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 17:30

Kim:

Michael R. Gertz:
Hvis du vil se om google har fundet dit subdomæne, så kan du lave en søgning på google hvor du skriver site:hoveddomæne.dk (ret hoveddomæne.dk til dit eget domæne) Du får så vist alle de sider google har indexeret på dette domæne, og er der fundet nogle underdomæner så vises de også.

Når jeg skriver mine to hoveddomæner (har et alm og pro hotel hos meebox..) så finder google ik noget. Så formoder jeg det betyder at der ingen skade er sket? 

:) 

Lav en google søgning hvor du skriver site:ditdomænenavn.dk så viser google alt den har indexeret på dette domæne, inc subdomæner.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:52

Kim:
Hej Brian
Så mangler jeg bare at du også lige sletter www.angst...angsttv.dk  i din "henvisning".. ;)

Jeg har selvfølgelig ikke linket til sidernei mit indlæg, så der er ikke noget at fjerne :-)

Det ser ikke ud til at siden er indekseret hos Google, prøv "site:www.angstekspert.angsttv.dk".

Men jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare bruger ti sek. på at sætte en 301 redirect op på det forkerte link, så er du ude over gætterier og evt. indekseringer i andre søgermaskiner.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 12:45

Brian Reinhold Jensen:
Men jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare bruger ti sek. på at sætte en 301 redirect op på det forkerte link, så er du ude over gætterier og evt. indekseringer i andre søgermaskiner.

Jeg er usikker på hvor og hvordan jeg skal gøre det.

Er det i cpanel eller webmaster tools jeg skal gøre det? Skal jeg så lave en "301" fra www.angstekspert***.angst.dk til www.angstekspert.dk`

/Kimse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 14:29

Kasten: Super : ) Tak og god weekend. Kim