Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for en SEO gut der kunne tænke sig en offentlig case

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Olsen:
Ville du f.eks. sige til en uddannet maler at han gerne må lave et maleri til dig
Wink

Eller måske en nymalet bolig ? i stedet for maleriet - Nej det forventes ikke og næppe realiseret.WinkYes

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 20:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er helt med Mikkel - men nu synes jeg også jeg forsøgte at holde det på så ydmygt en plan som muligt. Anyways, det giver ikke rigtig mening at diskutere, for jeg kender gamet helt fint. Er trods alt selv en del af det. Og så tænker jeg at folk selv kan sige fra, de får jo ikke dårlig karma af at sige nej ;-)

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:45

Cap'n Halfdan Timm:
Lars, hvis du giver en øl næste gang vi mødes har vi begge lavet en god aftale! Jeg glæder mig til at sende noget i din retning. ;-) 

Det lyder cool med et par øl

kommer du snart forbi ?

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 21:33

Det er helt fair, og jeg kan forstå på dig du ikke havde til hensigt at fornærme nogen.

Det der fik mig op af stolen var ligeså meget tanken om at andre, der læser dit indlæg som ikke kender til markedet så godt som du gør, kan få en forventning om at SEO-arbejde ikke er noget man behøver betale penge for. 

Når det handler om SEO-arbejde er der i forvejen massiv konkurrence på prisen, og det er selvfølgelig med til at gøre emnet det mere følsomt.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 21:43

Helt ærligt, så gælder det jo ikke SEO arbejdet, men alt muligt andet. Og jeg tror det er spild af krudt at begynde og klandre dem. Mange af dem er unge, mange ved bare ikke bedre, og de skal nok lære det. Der er nogle få der aldrig lærer det, men dem om det for at være ærligt :-)

Derudover så vil jeg da så sige, at jeg da også har lavet gratis, eller meget billige opgaver, for at få netop referencer og for nogle er det en rigtig rigtig god måde at starte på :)

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 21:58

Det var denne del af dit oprindelige indlæg jeg reagerede på:

Martin Hjort:

..der kunne tænke sig at bruge mig som offentlig case til promovering af sig selv og sit firma - for at vise hvad man kan.

Hvis man som firma bl.a. laver SEO-optimering bør man være kvalificeret ved enten at være uddannet indenfor området eller ved at have rigeligt med praktisk erfaring. I begge tilfælde er det en meget skidt forretning ikke at kræve betaling, hvis man vil stå inde for kvaliteten af det produkt man leverer. Det mener jeg gælder alle former for erhverv.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 22:02

Du kan jo sagtens være fuldt ud kvalificeret, men hvis ikke du kan bevise det, hvordan vil du så sælge dig selv? Så jeg ser det som en fin måde at starte op på :)

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 22:14

Det du beskriver er en person der endnu ikke er nået dertil, hvor han kan sælge sine SEO-tjenester på et professionelt niveau - det er med andre ord en amatør.

Det du målretter dit indlæg efter er firmaer der leverer SEO-optimering - altså professionelle fagfolk.

Min pointe er netop at en professionel, uanset hvad hans profession er, naturligvis ikke bør føle sig vel betalt ved blot at skrive udført arbejde på sit CV. 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 22:50

Undskyld - kan ikke helt se problemstillingen her.

Vi er selv ude efter et partnerSkabed et SEO hus der vil se ideen i at udveksle service.

I vores tilfælde - har vi jævnligt henvendelser på netop SEO fra vor kunder - forretning som vi er meget logiske årsager siger nej til idag.

Men hvorfor ikke bruge hinanden til fællesvækst ? Vi giver nye kunder til butikken og til gengæld får vi seo ? Det vil mange seriøse aktøre vel overveje ?

Og derved læner det sig vel meget op af den ellers sobre og ydmyge forspørgsel her.

Tilmeldt 12. Feb 13
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 23:14

Hej Jens,

Jens K Johannsen:
Undskyld - kan ikke helt se problemstillingen her.

Det du beskriver er et helt andet tjenesteforhold end det tråd-starter er ude efter.

Som du skriver tilbyder I reelt noget i "bytte" for SEO-arbejdet, nemlig en tilførsel af nye kunder.
Trådstarter ønsker derimod ikke at give noget som helst for SEO-arbejdet, da han betragter "portfolio-værdien" som rigelig betaling i sig selv.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)