Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for en SEO gut der kunne tænke sig en offentlig case

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Martin

Jeg vil gerne tage et kig på dit site kvit og frit i næste uge. Jeg oplever dig som hjælpsom her på Amino, og det var et skide godt initiativ at du lavede notater fra Marketing Camp 13, og delte med alle herinde. 

Du fanger mig bare på Skype, Skypenavn: WebCoders_dk, Visuelt navn: WebCoders.dk - Thomas Frost

Når din onsite-SEO er i orden og du skal til at i gang med linkbuilding, har jeg lige skrevet en anmeldelse af Linkbuildingbogen af Henrik Bondtofte, som du kan tage et kig på i mellemtiden :-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 02:15

Hej Thomas

Tak :) Jeg har taget Halfdan på ordet, så skal bare have sat noget på skinner for ham - men lad os se om han dygtig nok hehe ;-)

Og ja, den bog bliver jeg nok nødt til at læse på et tidspunkt - den forfølger mig i hvert fald på nettet rundt omkring, der har han sig en god lille leg med remarketing :D

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:58

Martin Hjort:
Tak :) Jeg har taget Halfdan på ordet, så skal bare have sat noget på skinner for ham - men lad os se om han dygtig nok hehe ;-)

Jamen så er alt jo i skønneste orden, Halfdann kan helt sikkert klare opgaven :-)

Martin Hjort:
Og ja, den bog bliver jeg nok nødt til at læse på et tidspunkt - den forfølger mig i hvert fald på nettet rundt omkring, der har han sig en god lille leg med remarketing :D

Ja Hr. Bondtofte kører HÅRDT på med remarketing :-D

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:47