Jeg vil gerne tage et kig på dit site kvit og frit i næste uge. Jeg oplever dig som hjælpsom her på Amino, og det var et skide godt initiativ at du lavede notater fra Marketing Camp 13, og delte med alle herinde.
Du fanger mig bare på Skype, Skypenavn: WebCoders_dk, Visuelt navn: WebCoders.dk - Thomas Frost
Når din onsite-SEO er i orden og du skal til at i gang med linkbuilding, har jeg lige skrevet en anmeldelse af Linkbuildingbogen af Henrik Bondtofte, som du kan tage et kig på i mellemtiden :-)
Tak :) Jeg har taget Halfdan på ordet, så skal bare have sat noget på skinner for ham - men lad os se om han dygtig nok hehe ;-)
Og ja, den bog bliver jeg nok nødt til at læse på et tidspunkt - den forfølger mig i hvert fald på nettet rundt omkring, der har han sig en god lille leg med remarketing :D
Tak :) Jeg har taget Halfdan på ordet, så skal bare have sat noget på skinner for ham - men lad os se om han dygtig nok hehe ;-)
Jamen så er alt jo i skønneste orden, Halfdann kan helt sikkert klare opgaven :-)
Martin Hjort:
Og ja, den bog bliver jeg nok nødt til at læse på et tidspunkt - den forfølger mig i hvert fald på nettet rundt omkring, der har han sig en god lille leg med remarketing :D
Ja Hr. Bondtofte kører HÅRDT på med remarketing :-D