Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - Min programmør har nedlagt mine side

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er ikke nemt, når man ikke kender hele/den anden side af historien. Hvis det drejer sig om manglende betaling for et stykke arbejde, så ville jeg også trykke på "sluk" knappen, hvis det var mig muligt. Om det er tilfældet her, ved jeg ikke, men hvis siden betyder noget for dig, må du hellere kontakte vedkommende, aftale en pris, og så komme videre.

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Charmepropellen.dk Skrevet kl. 20:13

Hvis jeg var dig ville jeg hurtigst muligt finde en løsning/pris med ham. Derefter skifte din programmør ud, og sørg for han ikke kan få adgang til dit site igen.

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:13

Jeg kan udemærket se at manglede betaling er problemet. Det er da også 100% derfor han har gjort det, ingen tvivl der. Men vi diskuterer på omkring reklame admin. Jeg har op til flere gange inden aftalen sagt at man skal kunne reklamere for f. eks coca cola på et Premier League managerspil og så for Pepsi på et ishockey spil. Nu har han så lavet det sådan at hvis jeg sætter en reklame ind på et topbanner i et spil, så skal det gælde alle spil. Han siger det ikke kan lade sig gøre, men det jeg har hørt er at i IT verden, så kan alt lade sig gøre, det er programmøren der ikke kan. 

Derudover så kan man pt ikke lave hold hvis et spil er gået igang. Det skulle også ændres men fordi det åbenbart tog så lang tid, så blev vi enige om at vente til januar med det ( Samtlige ligaer starter snart). Det mener han også jeg skal betale for nu, i stedet for til januaer. 

Ellers er vi enige om resten og jeg har allerede betalt 2500. regningen er på 10.000. 

Jeg har aldrig snydt og vil aldrig snyde folk, men det kan ikke være rimeligt at jeg skal betale for noget jeg ikke har fået og ikke har bestilt. 

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Tilmeldt 12. Sep 12
Skrevet kl. 20:15

HElt enig. Men nu er jeg ikke den store IT nørd. Er det muligt at han kan deaktivere siden, selvom han ikke har adgang til mit webhotel? det var lidt derfor jeg gik herind på amino og spurgte, for så kan det blive skruen uden ende

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Kedeligt at du har fundet en snotdum programør..

Tilmeldt 12. Sep 12
Skrevet kl. 20:45

Vil også lige pointere at da de første gang sagde de var færdig, manglede der 4 bannerpladser, samt at de end ikke havde kigget på det der med at lave hold, når et spil var aktivt. Og de meddelte i fredags at de nu endelig var færdige, og har sagt til dem at jeg skal have tid til at teste så jeg ved alt virker, og synes det måske er lige hurtigt nok uden advarsel bare at lukke siden ned. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:57

Ret beset får man jo også hvad man betaler for.

Hvorfor har du valgt en udenlandsk udvikler?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 12. Sep 12
Skrevet kl. 21:00

Økonomiske grunde. 

Ja, ved godt kvalitet koster, men havde fået dem anbefalet og når det er så store projekter som dette, så kan en dansker med 500 i timen bare ikke lade sig gøre. det her har kun været en opgradering. selve hjemmesiden har kostet langt mere og er også blevet lavet af en udenlandsk udvikler, hvilket har været uden problemer. Så var egentlig lidt tryg ved det. 

Og har da også hørt historier om danske udviklere der ikke rigtig kunne klar opgaven, men stadig forlangte løn, for et ufærdigt arbejde, så tog chancen. 

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at tage parti i sagen og uden at vide det mindste om hvor meget programmøren har lavet for dig. Så tænker jeg at de to ting du skriver han mangler, nok ikke retfærdiggør at han kun var fået en 4. eller 5. del af det aftalte.

Hvor om alting er, så har du to muligheder, find en løsning med programmøren, eller undersøg om din host har en backup liggende, hvis din host har det, så sørg for at skifte alle passwords etc, inden backup'en køres ind. Yes

Husk at programmøren sikkert mener at du har fået udført noget arbejde du nu ikke vil betale for. Måske har han ikke kunne lave de sidste to ting på din side, men derfor har han jo stadig krav på betaling svarende til det arbejde han har udført.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Tilmeldt 12. Sep 12
Skrevet kl. 22:10

Jamen helt enig. Jeg kan såmænd godt forstå reaktionen, men synes bare den er lidt voldsomt. Vi har diskuteret i to dage og er bestemt ikke kommet med noget ultimatum. 

Hvad angår betaling, så tilbød jeg at jeg betale 20% inden, 30% midtvejs og så 50% efter det hele var testet. Det accepteret han. Han fandt så ud af at han skulle betale 29 dollars for en udenlandsk transaktion, så han sendte ikke den i midten, hvilket jeg selvfølgelig ikke havde noget imod. 

Jeg har et scope, hvor der er fastlagt antal timer til diverse ting han skulle gøre. Jeg har sagt jeg gerne vil betale for det jeg har fået og så halv pris på det reklame admin, da jeg trodsalt kan bruge google adsense. Men slet ikke optimalt, da jeg forventede at skulle sælge pakker. Er trodsalt noget nemmere at sælge reklamer til et ishockey site, når sitet kun skal betale for reklamer for et enkelt ishockey spil istedet for nu, hvor han kommer overalt dvs også bliver dyrere, men får ik så meget ud af det. Det er tre sportsgrene plus en "others", så der vil være mange spil et ishockey site ikke vil være interesseret i at betale for. 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)