Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - Min programmør har nedlagt mine side

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en side der hedder transferfury.com. Den er pt nedlagt af min programmør, hvilket jeg ikke kan forstå, hvordan han kan gøre det. 

Vi har en diskussion om at han ikke har gjort sit arbejde nok, vil ik til at give jer den lange historie, men der var ting som vi havde aftalt ikke var iorden.

Nu har han så på en eller anden måde cuttet det, så man ikke kan se hjemmesiden.

[06-Aug-2013 14:31:27 Europe/Copenhagen] PHP Warning:
require_once(G:/wamp/www/transferfury/app/cache/prod/jms_diextra/doctrine/EntityManager_5200cae125b39.php):
failed to open stream: No such file or directory in
/dana/data/transferfury.com/docs/app/cache/prod/appProdProjectContainer.php on
line 76 [06-Aug-2013 14:31:27 Europe/Copenhagen] PHP Fatal error:
require_once(): Failed opening required
'G:/wamp/www/transferfury/app/cache/prod/jms_diextra/doctrine/EntityManager_5200cae125b39.php'
(include_path='/dana/data/transferfury.com/includes/') in
/dana/data/transferfury.com/docs/app/cache/prod/appProdProjectContainer.php on
line 76 Den besked kom da dem jeg har serveren hos, prøvede at logge ind. Er der noget jeg kan gøre????

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Tilmeldt 12. Sep 12
Skrevet kl. 17:12

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det siden her? http://web.archive.org/web/20130803193745/http://transferfury.com/en/ ??

Tror desværre ikke du kan gøre så meget, - prøv at forhandle med programmør og bliv enig om en pris som I begge kan leve med,  mod at han straks sætter siden op igen. 

Derefter kan du på sigt få ændret koderne så kun du kender dem, og så få en ny webmaster eller evt. få flyttet siden til et andet webhotel... 

Mange gange er det ikke så mange kroner der skiller folk.

Held og lykke med det. 

Tilmeldt 12. Sep 12
Skrevet kl. 17:29

Ja, det er den side.

Vil det sige at han har været inde på selve webhotellet og lukke for siden? Eller kan han gøre det uanset om han har adgang til siden eller ej. Altså om han har en "kontakt" han bare kan tænde/slukke for på hans egen computer.

Min programmør er fra udlandet som sagt, og han har fået adgang til siden (fordi jeg har sagt at hans IP adresse skulle have adgang, til min webmaster). Den adgang kan jeg nemlig lukke hvis det er, men er selvfølgelig dumt, hvis han skal ind i serveren og rode for at siden kommer op 

Nemlig fordi jeg er bange for at hvis jeg betaler og han så sætter siden op, at han så gør det samme igen ( altså afpresning). Det har jeg selvfølgelig ingen grund til at tro, men det har ikke været optimalt det her. 

Er helt nyt for mig det her, og frustrerer mig voldsomt at han kan gøre sådan noget. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 17:35

Ja måske du senere hen selv skal sætte dig ind i at få lavet en backup af webhotel/ database engang imellem.

Men ja det ser ikke godt ud...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

multijuice:
Er helt nyt for mig det her, og frustrerer mig voldsomt at han kan gøre sådan noget. 

Mon ikke han er mindst lige så frustreret over at du ikke vil betale for det han har lavet? Mon ikke han har en anden historie end din, så jeg tror du skal forsøge at finde en middelvej hvor I begge er tilfredse, også bare erkende at I ikke skal arbejde sammen igen.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:59

Kan du ikke skrive til din host, og bede om at de lave en restore fra sidste uge af måske?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 18:14

En klassisk historie om manglende betaling?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 19:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Uanset hvad, så burde historien ikke ende på Amino.

Tag straks kontakt til din programmør og hør om han har en finger med i spillet.

Hvis han har, så se at blive enige om det og få ham til at lægge siden op igen. Hvis han ikke har, så find nogen, der har forstand på det.

Ingen på Amino kan hjælpe alligevel og slet ikke i en simpel uenighed som denne.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 19:56

Ja igen ser det ud som om din udvikler føler at du ikke har betalt nok

du kan enten komme til en ordning med ham om betaling for den del han allerede har lavet

og få en kopi af hvad der er lavet og så finde en anden udvikler til at lave det færdigt

eller bide i det sure æble og betale ham hvad han føler du skylder ?

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)