Jeg har en side der hedder transferfury.com. Den er pt nedlagt af min programmør, hvilket jeg ikke kan forstå, hvordan han kan gøre det.
Vi har en diskussion om at han ikke har gjort sit arbejde nok, vil ik til at give jer den lange historie, men der var ting som vi havde aftalt ikke var iorden.
Nu har han så på en eller anden måde cuttet det, så man ikke kan se hjemmesiden.
[06-Aug-2013 14:31:27 Europe/Copenhagen] PHP Warning: require_once(G:/wamp/www/transferfury/app/cache/prod/jms_diextra/doctrine/EntityManager_5200cae125b39.php): failed to open stream: No such file or directory in /dana/data/transferfury.com/docs/app/cache/prod/appProdProjectContainer.php on line 76 [06-Aug-2013 14:31:27 Europe/Copenhagen] PHP Fatal error: require_once(): Failed opening required 'G:/wamp/www/transferfury/app/cache/prod/jms_diextra/doctrine/EntityManager_5200cae125b39.php' (include_path='/dana/data/transferfury.com/includes/') in /dana/data/transferfury.com/docs/app/cache/prod/appProdProjectContainer.php on line 76
Den besked kom da dem jeg har serveren hos, prøvede at logge ind. Er der noget jeg kan gøre????
gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com.
Tror desværre ikke du kan gøre så meget, - prøv at forhandle med programmør og bliv enig om en pris som I begge kan leve med, mod at han straks sætter siden op igen.
Derefter kan du på sigt få ændret koderne så kun du kender dem, og så få en ny webmaster eller evt. få flyttet siden til et andet webhotel...
Mange gange er det ikke så mange kroner der skiller folk.
Vil det sige at han har været inde på selve webhotellet og lukke for siden? Eller kan han gøre det uanset om han har adgang til siden eller ej. Altså om han har en "kontakt" han bare kan tænde/slukke for på hans egen computer.
Min programmør er fra udlandet som sagt, og han har fået adgang til siden (fordi jeg har sagt at hans IP adresse skulle have adgang, til min webmaster). Den adgang kan jeg nemlig lukke hvis det er, men er selvfølgelig dumt, hvis han skal ind i serveren og rode for at siden kommer op
Nemlig fordi jeg er bange for at hvis jeg betaler og han så sætter siden op, at han så gør det samme igen ( altså afpresning). Det har jeg selvfølgelig ingen grund til at tro, men det har ikke været optimalt det her.
Er helt nyt for mig det her, og frustrerer mig voldsomt at han kan gøre sådan noget.
gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com.
Er helt nyt for mig det her, og frustrerer mig voldsomt at han kan gøre sådan noget.
Mon ikke han er mindst lige så frustreret over at du ikke vil betale for det han har lavet? Mon ikke han har en anden historie end din, så jeg tror du skal forsøge at finde en middelvej hvor I begge er tilfredse, også bare erkende at I ikke skal arbejde sammen igen.