Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet Jura - Stadigvæk i stenalderen?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt indlæg, Steven. Som du ved er jeg meget enig med dig i dine betragtninger om links. Det er også en god artikel du har på Vertikal.dk. Virkelig god. Det er underholdende at betragte advokaters tåbeligheder - og et meget taknemmeligt emne. Der er nok at tage af.

Efter min mening er der kun to slags links: Gode links og dårlige links (og det er suverænt migselv der bestemmer hvad der er hvad )

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:53

Fra dagens JP...:

Dybe links dømt lovlige

Jyllands-Posten Dat 09/03/06

”Loyale” og ”ikke kommercielle” dybe links er lovlige. Det slår Sø- og Handelsretten fast i den første dom, der nogensinde er faldet på området. Den rokker ved den hidtidige praksis på området, og dommen indskrænker dermed beskyttelsen af databaser og udvider rammerne for dybe links. Det kan få store konsekvenser for mange netmedier.
- - - - - -
Jeg ved godt denne er gammel, men jeg vidste ikke lige hvad "dybe links" var, så googlede det lige på amino...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:01

Jeg har også kommenteret sagen om dybe links i min nye blog og bl.a. noteret mig et par "sjove" kommentarer fra den 130 sider lange dom (som jeg har læst det meste af).

Jeg er glad for dommens udfald!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)