Jeg søger en leverandør af sengetøj med eget tryk. Prisen skal være overkommelig. Jeg skal bruge ca. 300-500 sæt (afhængig af prisen) med et motiv i 4 forskellige farver. Kvaliteten skal være god. Helst bomulds sengetøj. Størrelsen skal være normal - 140 x 200. Jeg har selv tegnet motivet i hånden, og hvis det er nødvendigt kan jeg lave det som Illustrator-fil så der ikke er ''pixels''.
Jeg søger en leverandør af sengetøj med eget tryk. Prisen skal være overkommelig. Jeg skal bruge ca. 300-500 sæt (afhængig af prisen) med et motiv i 4 forskellige farver. Kvaliteten skal være god. Helst bomulds sengetøj. Størrelsen skal være normal - 140 x 200. Jeg har selv tegnet motivet i hånden, og hvis det er nødvendigt kan jeg lave det som Illustrator-fil så der ikke er ''pixels''.
Jeg har lavet sengetøj for forskellige firmaer, hos en god leverandør i Indien.
Når du skriver 300-500 sæt er det så samlet, eller i hver farve?
Erfaringsmæssigt kan jeg sige dig at du kan få sengetøj prduceret med eget tryk til ca 14-15 euro. hertil kommer udifter til transport, og opsætning af print raport.
Fremgangs måde som følger; - Du sender mig alt information: design m/målsætninger, angivelser af accessories, placering af labels, styk antal, etc. - Vi finder frem til den ønskede kvalitet kontra pris. Afhængigt af fremgangs metode og jeg sender dig klip af kvaliteter til din godkendelse. - Jeg udvikler lab dips på dine fremsendte farve valg. Jeg foretrækker pantone ref., eller du sender mig farve reference med post. - Vi laver en første prøve som sendes til dig for godkendelse.
For at lave en pris til dig og jeg skal bruge information på ovenstående samt en ide om hvor mange styk du ønsker lavet.
Betalings metode: 50% ved order/ 50% ved levering eller L/C. nb! Jeg udvikler uden beregning og du står for alle fragt udgiter.
Jeg udvikler alle labels, vaske instruktion etc.
Produktions lead time: Afhængigt af kvaliteter, farve valg og mængde mellem 3-8 uger.
Tekstil leveres på EUR1 certifikat og derved har du ingen importmoms.