Kuyatryk lancerer verdensklasse visitkort i Danmark
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Kuyatryk
Skrevet
25-09-2013 kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino ,Husk vi laver visitkort design for 200 kroner inkl. moms hvor du får 2 udkast at vælge imellem, eller pengene retur. Vi har mere at vise frem af:432 GSM Mohawk Superfine Paper med mat kachering
250 GSM Rives Design med mat kachering
Her er det tydeligt at se hvordan en mat kachering spiller fantastisk sammen med lyset og konturen på Rives Design.
Svar
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Kuyatryk
Skrevet
27-09-2013 kl. 12:07
Svar
Hej Amino, Der er stadig rig mulighed for at få tilsendt prøver på vores visitkort. Her er en af de ordre der skulle blive leveret i dag. Klik på billedet for at se det i stor størrelse
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Jeg må få bestilt nogle en dag, når jeg lige får fat i et design :P
Svar
PerfGrid - High performance webhoteller . Kvalitet i næste kaliber.
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Kuyatryk
Skrevet
28-09-2013 kl. 17:23
Svar
Du skriver bare når du har det klar :) Som et alternativ kan du lade os stå for det og give dig to flotte udkast for kun 200 kroner inkl moms :)
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Du skriver bare når du har det klar :) Som et alternativ kan du lade os stå for det og give dig to flotte udkast for kun 200 kroner inkl moms :)
Det må i egentligt gerne. Skal jeg bare skrive til din mail eller?
Svar
PerfGrid - High performance webhoteller . Kvalitet i næste kaliber.
Tilmeldt 30. Jul 12
Michael
Fra
MN Service
Skrevet
28-09-2013 kl. 18:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej igen.
Jeg kan godt bruge 2 udkast til Visitkort. Giv lyd fra dig når du har tid.
Svar
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Kuyatryk
Skrevet
28-09-2013 kl. 18:53
Svar
Det må i egentligt gerne. Skal jeg bare skrive til din mail eller?
Hej Lucas, Lad os bare tage den over mail herfra. Du kan kontakte mig direkte på ae@kuyatryk.dk Tilbuddet på visitkort design gælder selvfølgelig kun hvis du på samme tid bestiller visitkort fra os.
Hej igen.
Jeg kan godt bruge 2 udkast til Visitkort. Giv lyd fra dig når du har tid.
Hej Michael, Jeg skriver til dig på mail.
Svar
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Kuyatryk
Skrevet
30-09-2013 kl. 12:03
Svar
Hej Amino, Vi har trykt en række visitkort til udelukkende anvendelse af prøver, de skulle være klar til at blive afsendt fra på onsdag af, måske før. Skriv dit navn, adresse og telefon nummer på en mail til ae@kuyatryk, og få en smagsprøve på vores kvalitet. God mandag til alle :)
Svar
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Kuyatryk
Skrevet
02-10-2013 kl. 11:52
Svar
Hej Amino, Vi udvider snart med takkekort, flyers og brochurer hvilket vi glæder os rigtig meget til. Vi har haft en kunde som har været heldig at få en lille smagsprøve på vores takkekort. 300 Gsm m. mat kachering fuld farve på alle sider er altid med i vores priser uden ekstra gebyr .
Svar
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Kuyatryk
Skrevet
03-10-2013 kl. 12:29
Svar
Hej Amino, Få en lækker prøvepakke sendt ud med vores forskellige slags papir. - Det er gratis og vi betaler leveringen. Du får følgende: 1x Rives Tweed 250 gsm m. Mat kachering 1x Rives Tradition 250 gsm m. Mat kachering 1x Rives Design 250 gsm m. Mat kachering 1x Rives Dot 250 gsm m. Mat kachering 1x Mohawk Superfine Paper 432 gsm. m. Mat kachering ---------------- Skriv en mail til ae@kuyatryk.dk med overskriften "Prøvepakke" Inkluder din adresse samt telefon nummer, og så skal vi nok sørge for at sende det afsted hurtigst muligt.
Svar