Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når frustration når max. højde!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det virker ulogisk at man skal trykke "læg i kurv" knappen for kun at gå ind på varen.

Og først DER, skal man så IGEN trykke "læg i kurv" for rent faktisk at lægge den i kurven.

Dét tror jeg i hvert fald du med fordel kan ændre!

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 15:21

Jeg er helt enig med Morten. Der kom først når noget i kurven da jeg havde skrevet "1" i antal feltet. Få enten knappe på oversigten omdøbt til "Læs mere" el. lignende eller få den lavet om så den ret faktisk lægger noget i kurven. Det vil virke meget mere intuitivt for de besøgende. Nu kan folk nemt tro at sitet ikke virker og derfor smutter de igen, så kun de mest ihærdige fortsætter.

Fra Hillerød
Tilmeldt 29. Mar 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Alfa Trade House - House of Poo-Pourri & bliss Skrevet kl. 18:03

Tak alle der har grebet min frustration og svaret med gode råd og ideer til at komme videre. Jeg tager strax fat i Skandiaweb på mandag og serverer min lille undersøgelse for dem.

Jeg lover I får resultatet. Fortsat god weekend til alle.

Tine - Poo-Pourri.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:49

Hej Tine.

Jeg har lige testet lidt på din shop. Når jeg vælger menupunktet f.eks. til mænd og her vælge en vare og klikker på "læg i kurv", kommer jeg til varen uden at der lægges noget i kurven.

Det mener jeg skyldes, at du har valgt at dine varer er opsat som varianter. Når der på forsiden klikkes på en vare er der jo ikke valgt nogen variant. Derfor kan der ikke lægges noget i kurven.

Som andre har foreslået, bør du ændre teksten på den første knap til noget andet f.eks. "læs mere her". 

Mvh
Mikael Kaae

all4u.dk 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)