Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navnelighed - hvor tæt kan man tillade sig at gå?

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erfaret at Zuunuu.dk er åbnet og synes faktisk der er en overraskende stor navnelighed med Wuuzuu.dk - så stor så jeg overvejer at hive fat i advokaten. Hvor tæt kan man tillade sig at gå?

Hvad ville din reaktion være, hvis du oplevede, en virksomhed lagde sig lidt for tæt på dit navn?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Big words... I'm gonna sue you for all you've got!

Hvorfor vil du smide flere tusind kroner efter advokatbistand fordi en anden tilfældigvis også bruger to U'er i deres domænenavn?

Hvordan skader det din forretning?

Er du en stor amerikansk koncern i virkeligheden? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan forestille mig din frustation, men umiddelbart synes jeg ikke at det er klogt at hive fat i din advokat. Navnene minder ikke specielt meget om hinanden i min optik, hvis jeg skal være ærlig. Det er muligt at der er andre som synes det, men nu fik du lige min mening.

Vh Mathias

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

med mindre han sælger helt samme varer/ydelse, har du ikke noget at komme efter - ellers så måske lidt som når nogen registrerer justit.com for at fange kunder der staver justeat.co forkert - eller hungri for at fange hungry kunder osv
Jeg synes nu dog nok der er en del forskel
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas K. Nygaard:

Big words... I'm gonna sue you for all you've got!

Hvorfor vil du smide flere tusind kroner efter advokatbistand fordi en anden tilfældigvis også bruger to U'er i deres domænenavn?

Hvordan skader det din forretning?

Er du en stor amerikansk koncern i virkeligheden? :-)

Nu har størrelsen af virksomheden eller lokation vel ikke rigtig noget med sagen at gøre. Og hvad vi bruger på en evt. advokatregning er vel heller ikke rigtig relevant.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Nuavo Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var ikke noget jeg ville reagere på. Der synes jeg ikke ligheden er stor nok.

Et eksempel hvor jeg måske synes det er lige ved at være tæt nok er f.eks. bibob.dk og ibob.dk.

Har du en artikel, så har vi stedet du kan få den op - se mere på Anyblog.dk

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Da I åbenbart beskæftiger jeg med 2 forskellige ting så vil jeg ikke mene at der er noget at komme efter. Var zuunuu det samme som dig, ville jeg nok vende det med en advokatus-dims.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Udbyder I samme service/varer?
Er siden/biksen en kopi af din?

Umiddelbart ville jeg lade det ligge og koncentrere mig om egen biks.

 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der udbydes freelancere indtil videre indenfor grafisk arbejde og tekster, så kan man jo vurdere om det ligger sig op af vores kærneområder, som er er webløsninger, grafisk arbejde og tekster samt PR.

Og til Fru Hartmann, at koncentrerer sig om sin egen forretning er også at beskytte sin egen forretning ;)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Der udbydes freelancere indtil videre indenfor grafisk arbejde og tekster, så kan man jo vurdere om det ligger sig op af vores kærneområder, som er er webløsninger, grafisk arbejde og tekster samt PR.

Og til Fru Hartmann, at koncentrerer sig om sin egen forretning er også at beskytte sin egen forretning ;)

Nu tror jeg ikke der er mange, som "kommer til" at tage fejl af de to navne - de er trods alt pænt forskellige.

I øvrigt er konkurrence ikke noget man skal kimse af! Har man et helt marked for sig selv risikerer man at blive lidt doven Big Smile

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)