Helt rigtigt.. Har tidligere skrevet i denne tråd, at jeg heller ikke begriber hvorfor trådstarter handler der igen, men han kan sagtens have ret og efterfølgende træffe en mærkelig beslutning.. |
Daniel K:Tja så må du kommenterer på netop den dårlige anmeldelse, og dermed tage hånd om klagen så andre får begge sider af sagen
Vil du også gerne have at din kone lægger jeres skærmydsler ud på internet, så alle andre kan læse med og måske kommentere på det?
Jeg vil til enhver tid mene, at det er helt forkert at uoverstemmelser skal forefindes permanent på fora på internet - og meget ofte fordi at køber har urimeligt store forventninger til det bestilte produkt eller service.
Jeg har ofte oplevet at en virksomhed er blevet skældt ud på Facebook INDEN kunden har taget kontakt til virksomheden og de dermed har haft muligheden for at løse kundens problem.
Så jeg mener altså fortsat, at man bør løse uoverensstemmelser af de almindelige veje og ikke ved at sætte hinanden i gabestok.