Dette har for mange år siden været prøvet ved de danske retsinstanser. |
Om han har ret til det, kan jeg ikke svare på - kender ikke reglerne på området, men det kan jeg så se der er andre der gør.
Kan så også læse mig til at flere mener ejeren af butikken har truffet det rette valg ved at smide dig ud m.m. og at de ligeledes ville have nægtet samarbejde med en der havde givet dem en dårlig anmeldelse.
Hmm... Der er jeg så stik modsat.. Ja gu fanden er det træls og surt at få en dårlig anmeldelse, men lets get it straight... Der er jo ofte en grund til en dårlig anmeldelse. Og det er da den der har butikken/tilbyder servicen der burde have en dårlig smag i munden over en dårlig anmeldelse, og ikke kunden.
Personligt ville jeg, da tage imod en anden chance med kunden med kyshånd. Er jo sjældent folk vender tilbage, hvis de har fået en dårlig behandling. Så hvorfor gøre kundens oplevelse endnu dårligere ved at afvise kunden igen? Så har kunden jo netop endnu en grund til at tale dårligt om butikken/servicen... I dont get it... Jeg ville da gøre alt for at imødekomme kunden, og gøre kunden tilfreds, og beklage denne dårlige tidligere oplevelse kunden havde haft.
Kan godt være kunder ikke altid har ret, men derfor behøver man ikke skyde sig selv i benet. Så nej kan virkelig ikke forstå en butiksejer opfører sig på denne måde, no matter what. Lyder lidt blå stue agtig i mine øjne..