Ja det har du ret i, kender selvfølgelig ikke hele historien :) |
Grunden til den dårlige service
Jeg skulle købe et tøjsæt, bukser og jakke.
Han siger til sammen det vil koste 800 kroner, 400 for bukser, 400 for jakke. han fortæller så at han har bukserne, som jeg kunne købe nu, eller jeg kunne vente til at han får jakken hjem
Jeg vælger og købe bukserne.
jeg venter så 2 uger på at han får jakke, jeg tager ned til ham og han siger han har fået jakken, og jeg tjekker den og den ser godt ud, hvor han så siger, "det bliver 1300 kroner."
"Af hvad" siger jeg, "Du fortale mig for 2 uger siden at det kostet 400 kroner for jakken"
Han forsvarer så med "Ja men her jakke koster ikke 400 kroner, den koster 1300 kroner"
Jeg spørger så "Hvorfor har du så bestilt en jakke hjem til 1300 kroner når jeg skulle have en jakke til 400 kroner"
Han siger "Jamen de jakker kan ikke fåes mere"
Jeg forsætter "Jamen hvorfor fanden fortalte du mig så at jeg kunne få sætttet for 800 kroner hvis du alligevel ikke får jakken hjem"
"Det ved jeg ikke " Siger han
Så siger jeg så "Jamen, jeg vil ikke give 1300 kroner for jakken, og jeg gider helle ikke kun og have bukserne, så jeg vil gerne have min penge tilbage"
Han siger så demostrenerne "NEJ! Det må du ikke, du kan få et tilgodebevis"
Jeg tænkte han kunne rende mig i røven, så jeg valgt at købe noget andet i hans butik til 400 kroner.
Nu står jeg så skal bruge nogle speciele sol briller, og der er ikke så meget hokus pokos ved dem, det bare se på dem, er det dem jeg skal have eller ej.
Derfor vælger jeg ham, da den nærmeste butik som også har det ligger 63 km fra ham