Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må en forretning nægte mig adgang?

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du ret i, kender selvfølgelig ikke hele historien :)

Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:51

Grunden til den dårlige service

Jeg skulle købe et tøjsæt, bukser og jakke.

Han siger til sammen det vil koste 800 kroner, 400 for bukser, 400 for jakke.  han fortæller så at han har bukserne, som jeg kunne købe nu, eller jeg kunne vente til at han får jakken hjem

Jeg vælger og købe bukserne.

jeg venter så 2 uger på at han får jakke, jeg tager ned til ham og han siger han har fået jakken, og jeg tjekker den og den ser godt ud, hvor han så siger, "det bliver 1300 kroner."

"Af hvad"  siger jeg, "Du fortale mig for 2 uger siden at det kostet 400 kroner for jakken"

Han forsvarer så med "Ja men her jakke koster ikke 400 kroner, den koster 1300 kroner"

Jeg spørger så "Hvorfor har du så bestilt en jakke hjem til 1300 kroner når jeg skulle have en jakke til 400 kroner"

Han siger "Jamen de jakker kan ikke fåes mere"

Jeg forsætter "Jamen hvorfor fanden fortalte du mig så at jeg kunne få sætttet for 800 kroner hvis du alligevel ikke får jakken hjem"

"Det ved jeg ikke " Siger han

Så siger jeg så "Jamen, jeg vil ikke give 1300 kroner for jakken, og jeg gider helle ikke kun og have bukserne, så jeg vil gerne have min penge tilbage"

Han siger så demostrenerne "NEJ! Det må du ikke, du kan få et tilgodebevis"

Jeg tænkte han kunne rende mig i røven, så jeg valgt at købe noget andet i hans butik til 400 kroner.

Nu står jeg så skal bruge nogle speciele sol briller, og der er ikke så meget hokus pokos ved dem, det bare se på dem, er det dem jeg skal have eller ej.

Derfor vælger jeg ham, da den nærmeste butik som også har det ligger 63 km fra ham 

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:06

Han kan selv vælge hvem han vil handle med, men omvendt lyder det ikke som om at han samler på tilfredse kunder.

Hvis du ved præcist hvad det er for nogle briller hvorfor ikke bare bestille dem online?

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 14:09

Hvis det er tilfældet, så forstår jeg simpelthen ikke hvorfor du vælger at handler der igen. Hvis det var mig der havde oplevet denne "service", havde jeg aldrig handlet der igen, om jeg så skulle undvære. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 18. Jul 13
Skrevet kl. 14:11

Det er briller med gult glas i.

Jeg vil gerne have muligheden for at have brillerne i hånden før jeg køber dem

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  JS Handel Skrevet kl. 14:12

Nu kender jeg ikke til reglerne til punkt og prikke, men det er da dårlig stil af ham at tage 1300 for jakken. Fair nok, hvis han ikke vidste om at jakkerne ikke fås mere den gang da du købte bukserne. Men han burde da give dig pengene tilbage i stedet for et tilgodebevis i sådan et tilfælde 

Tilmeldt 18. Jul 13
Skrevet kl. 14:15

Salminen77:

Nu kender jeg ikke til reglerne til punkt og prikke, men det er da dårlig stil af ham at tage 1300 for jakken. Fair nok, hvis han ikke vidste om at jakkerne ikke fås mere den gang da du købte bukserne. Men han burde da give dig pengene tilbage i stedet for et tilgodebevis i sådan et tilfælde 

Lige præcis

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jamen hvis folk gav mig en 1 stjernet anmeldelse på TrustPilot og så kom tilbage til mig og bad om programmering eller andre services - tror jeg godtnok også jeg ville be dem om "Ka do såååå kommm ut a mi butik!"

Tilmeldt 18. Jul 13
Skrevet kl. 14:19
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Tom Frank Christensen:

Jamen hvis folk gav mig en 1 stjernet anmeldelse på TrustPilot og så kom tilbage til mig og bad om programmering eller andre services - tror jeg godtnok også jeg ville be dem om "Ka do såååå kommm ut a mi butik!"

Så du gider altså ikke at bruge kræfter på at få en sur kunde til at blive en glad kunde?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:26

Forretningen har taget et valg - både mht. til at handle med dig, og en politik om kun at give tilgodebevis.

Ud fra din forklaring - som jo stadig er ensidig - ville jeg nok have returneret pengene OG bedt dig om at smutte, og ikke komme igen.

Kunden har ikke altid ret. Lev med. Og så op på cyklen og smut de par og tres kilometer efter de uundværlige solbriller. Wink Efter sådan en cykeltur bør du være ovre den "nedtur".

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)