Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi SØGER gode Råd/Feedback til vores Smarte Webshop?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Har kort skimmet din shop.

Produktanmeldelserne i venstre side er alt for prominente - hvor stammer de fra? Man kan ikke se yderligere oplysninger eller klikke på dem. Det kunne ligeså godt være dine venner der har skrevet disse (når jeg ser på det som kunde)

Det ser ud til, at I sælger i alt 14 produkter, og de 4 af disse er udsolgt og samtidig har I over 900 likes på Facebook (indenfor et ret så snævert område - det virker på mig slet ikke troværdigt - altså at over 900 har klikket synes godt om på så få produkter. Med mindre altså, at jeres HDMI kabler kan noget helt helt specielt? :-) Det ligner købte "likes"? Hvor er linket til din Facebook side forresten?

I har en stor badge med "Penge tilbage garanti", hvad betyder det? Jeg kan ikke klikke på billedet og læse mere.

Du skal give pengene tilbage som webshop indenfor 14 dage - så faktisk er det ikke nogen garanti sådan lige umiddelbart? Med mindre du yder ekstraordinær garanti og returret, men det kan jeg ikke se.

Under Menupunktet Om Hdmi kan jeg læse følgende: "HDMI kabel er en webshop for dig, der elsker et kæmpe stort, billigt, kvalitetsfyldt udvalg af HDMI kabel"

10 produkter er for mig ikke et kæmpe stort udvalg. Tilpas teksten til de faktiske forhold. Der er lidt for mange lovprisninger af jeres shop - når jeg tager de kritiske briller på og tænker, at dette nok er en ret lille shop, hvilket alt tyder på, bliver jeg bekræftet når adressen indeholder 2tv hvilket fortæller mig, at den drives fra en lejlighed.

Hvad koster fragt? Hvis jeg er nysgerrig og gerne vil vide dette inden jeg lægger noget i kurven. Jeg kan kun se, at I ikke leverer til naboer osv. og bruger Post Danmark, men ikke hvad det koster.

Under Handelsbetingelser står der "Vi leverer normalt samme dag vi registrerer din indbetaling" - hvordan kan I det? Mener du ikke, I afsender samme dag som ordren er modtaget?? På denne side fandt jeg godt gemt også fragtpriser...

Som sagt er dette kun en kort gennemgang af siden...

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:52

Presta:

Hej

Har kort skimmet din shop.

Produktanmeldelserne i venstre side er alt for prominente - hvor stammer de fra? Man kan ikke se yderligere oplysninger eller klikke på dem. Det kunne ligeså godt være dine venner der har skrevet disse (når jeg ser på det som kunde)

Det ser ud til, at I sælger i alt 14 produkter, og de 4 af disse er udsolgt og samtidig har I over 900 likes på Facebook (indenfor et ret så snævert område - det virker på mig slet ikke troværdigt - altså at over 900 har klikket synes godt om på så få produkter. Med mindre altså, at jeres HDMI kabler kan noget helt helt specielt? :-) Det ligner købte "likes"? Hvor er linket til din Facebook side forresten?

I har en stor badge med "Penge tilbage garanti", hvad betyder det? Jeg kan ikke klikke på billedet og læse mere.

Du skal give pengene tilbage som webshop indenfor 14 dage - så faktisk er det ikke nogen garanti sådan lige umiddelbart? Med mindre du yder ekstraordinær garanti og returret, men det kan jeg ikke se.

Under Menupunktet Om Hdmi kan jeg læse følgende: "HDMI kabel er en webshop for dig, der elsker et kæmpe stort, billigt, kvalitetsfyldt udvalg af HDMI kabel"

10 produkter er for mig ikke et kæmpe stort udvalg. Tilpas teksten til de faktiske forhold. Der er lidt for mange lovprisninger af jeres shop - når jeg tager de kritiske briller på og tænker, at dette nok er en ret lille shop, hvilket alt tyder på, bliver jeg bekræftet når adressen indeholder 2tv hvilket fortæller mig, at den drives fra en lejlighed.

Hvad koster fragt? Hvis jeg er nysgerrig og gerne vil vide dette inden jeg lægger noget i kurven. Jeg kan kun se, at I ikke leverer til naboer osv. og bruger Post Danmark, men ikke hvad det koster.

Under Handelsbetingelser står der "Vi leverer normalt samme dag vi registrerer din indbetaling" - hvordan kan I det? Mener du ikke, I afsender samme dag som ordren er modtaget?? På denne side fandt jeg godt gemt også fragtpriser...

Som sagt er dette kun en kort gennemgang af siden...

Hej 

Tak for din gennemgang, varerne bliver oprindeligt afsendt fra vores lager - kunne være jeg skulle sætte den adresse på istedet :-). Alt andet ville jeg lige tjekke igennem :-)

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:55

Simon Kragh:

Selvfølgelig er der mindre arbejde, lager osv.

Nu kender jeg ikke til din omsætning og hvilke produkter der sælger, og hvilke der ikke gør - men hvis siden sælger godt forstår jeg ikke du vil ændre på det - medmindre det er på grund af du er tvunget til det pga tidspres :o) 

Mvh

Sådan som jeg ser det og den erfaring jeg har fra shoppen, så er kunderne ret ligelad - de har travlt og skal have fat i et kabel hurtigt :-). Mange tjekker hverken pris eller læser beskrivelserne. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så kan du kan sagtens lave den onepage hvis det er dit ønske.

Selv gik jeg også bare ind på den første side på google og købte et hdmi kabel på 2 meter da jeg stod og skulle bruge et hurtigt muligt :o) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 11
Fra  www.Tændstik.dk/ Skrevet kl. 00:00

Synes det ville være synd at lave det om til en one page, da det ser fint ud som det er nu. Selvfølgelig er der et par små ting som tidligere nævnt, men alting til sin tid.
Jeg ville personligt helst bruge denne form for shop når det gælder det nævnte produkt, pga. det giver et bedre overblik over de forskellige produkter i tilbyder, i stedet for det hele bare står i dropdown boxe.

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 00:05

Damgren:

Synes det ville være synd at lave det om til en one page, da det ser fint ud som det er nu. Selvfølgelig er der et par små ting som tidligere nævnt, men alting til sin tid.
Jeg ville personligt helst bruge denne form for shop når det gælder det nævnte produkt, pga. det giver et bedre overblik over de forskellige produkter i tilbyder, i stedet for det hele bare står i dropdown boxe.

Nogle gange tænker jeg lad mig implementere det, og nogle gange så mister jeg lysten igen :-). 

Det jeg tænker nu er at have 3 produkter både på forsiden og når man klikker eks på "Standard Hdmi kabel" menuen, så ryger man til hdmi kabel produktet, dvs jeg skrotter category siden - hvad syntes i om det?

Dvs menu punkterne pege direkte ned til de enkelte produkter, det gør så at jeg udelukkende har har 3-4 produkter på hele shoppen. 

Problemet ligger ved at have mange produkter, er også at folk søger forskellige længder - nogle leverandører kan simpelhen ikke levere længere end antal meter, det et af grundlaget for onepage. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 11
Fra  www.Tændstik.dk/ Skrevet kl. 02:22

Arlo:

Det jeg tænker nu er at have 3 produkter både på forsiden og når man klikker eks på "Standard Hdmi kabel" menuen, så ryger man til hdmi kabel produktet, dvs jeg skrotter category siden - hvad syntes i om det?

Dvs menu punkterne pege direkte ned til de enkelte produkter, det gør så at jeg udelukkende har har 3-4 produkter på hele shoppen. 

Problemet ligger ved at have mange produkter, er også at folk søger forskellige længder - nogle leverandører kan simpelhen ikke levere længere end antal meter, det et af grundlaget for onepage. 

Ret mig hvis jeg ikke har fanget det rigtigt, men det du vil er altså at i stedet for at du lige pt. har 8 forskellige hdmi kabler under "Standard Hdmi kabel" så vil du have et enkelt kabel/produkt som det linker til i stedet. Skal man så kunne kabel længde og design fra dropdown menuer, eller lign? Eller bare et enkelt produkt?

Har forresten lige smidt et link til siden, en ven brokkede sig tidligere i dag over sit korte hdmi stik ;)

Tilmeldt 2. Jun 08
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 03:44

Damgren:

Ret mig hvis jeg ikke har fanget det rigtigt, men det du vil er altså at i stedet for at du lige pt. har 8 forskellige hdmi kabler under "Standard Hdmi kabel" så vil du have et enkelt kabel/produkt som det linker til i stedet. Skal man så kunne kabel længde og design fra dropdown menuer, eller lign? Eller bare et enkelt produkt? 

Har forresten lige smidt et link til siden, en ven brokkede sig tidligere i dag over sit korte hdmi stik ;)

Hej Damgren

Ja vi er ude i noget ala sortesokker, og tak for linket :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14

Jeg er enig med Presta i bl.a. produktanmeldelserne i venstre kolonne. De er ikke troværdige.

Webshoppen er fulde af lovprisninger om dine produkter. Vær lidt opmærksom på det, for du risikerer at gøre folk mistænksomme.

Midt på siden om flade HDMI-kabler skriver du "Generelt er et faldt HDMI kabel..." - ret faldt til fladt.

Dernæst skriver du: "Du vil ved at læse videre kunne se adskillige eksempler der beviser dette faktum:"

Ordene "beviser" og "faktum" er nok lige i overkanten - det er jo ikke en retssag, du er igang med. Du kan bare skrive "Herunder er der 3 eksempler på fordelene ved flade kabler fremfor runde kabler"

Jeg prøvede at putte et fladt kabel i kurven, og det gik fint, men da jeg ville tilføje eet mere og trykkede "Tilføj til kurv", kom der er fejlmeddelelse på engelsk: "You already have the maximum quantity available for this product". Det er vist en smutter.

Du behøver heller ikke skrive "Tilføj til kurv". Det er dobbelt til! Du kan bare skrive "Føj til kurv" eller "Put i kurv".

Der er en del små-smuttere tekstmæssigt på siderne. Hvis du kan, vil jeg anbefale dig at få en kæreste, søster eller tante til at læse korrektur. Måske skal du lokke med en flaske vin, men det kan godt betale sig. Du har tendens til at skrive mere end nødvendigt er, men det er fint at du trods skriver løs. Det er bare væsentligt at gøre produktbeskrivelserne hurtigere at læse for kunderne.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)