Hej Har kort skimmet din shop. Produktanmeldelserne i venstre side er alt for prominente - hvor stammer de fra? Man kan ikke se yderligere oplysninger eller klikke på dem. Det kunne ligeså godt være dine venner der har skrevet disse (når jeg ser på det som kunde) Det ser ud til, at I sælger i alt 14 produkter, og de 4 af disse er udsolgt og samtidig har I over 900 likes på Facebook (indenfor et ret så snævert område - det virker på mig slet ikke troværdigt - altså at over 900 har klikket synes godt om på så få produkter. Med mindre altså, at jeres HDMI kabler kan noget helt helt specielt? :-) Det ligner købte "likes"? Hvor er linket til din Facebook side forresten? I har en stor badge med "Penge tilbage garanti", hvad betyder det? Jeg kan ikke klikke på billedet og læse mere. Du skal give pengene tilbage som webshop indenfor 14 dage - så faktisk er det ikke nogen garanti sådan lige umiddelbart? Med mindre du yder ekstraordinær garanti og returret, men det kan jeg ikke se. Under Menupunktet Om Hdmi kan jeg læse følgende: "HDMI kabel er en webshop for dig, der elsker et kæmpe stort, billigt, kvalitetsfyldt udvalg af HDMI kabel" 10 produkter er for mig ikke et kæmpe stort udvalg. Tilpas teksten til de faktiske forhold. Der er lidt for mange lovprisninger af jeres shop - når jeg tager de kritiske briller på og tænker, at dette nok er en ret lille shop, hvilket alt tyder på, bliver jeg bekræftet når adressen indeholder 2tv hvilket fortæller mig, at den drives fra en lejlighed. Hvad koster fragt? Hvis jeg er nysgerrig og gerne vil vide dette inden jeg lægger noget i kurven. Jeg kan kun se, at I ikke leverer til naboer osv. og bruger Post Danmark, men ikke hvad det koster. Under Handelsbetingelser står der "Vi leverer normalt samme dag vi registrerer din indbetaling" - hvordan kan I det? Mener du ikke, I afsender samme dag som ordren er modtaget?? På denne side fandt jeg godt gemt også fragtpriser...
|
Presta:Hej
Har kort skimmet din shop.
Produktanmeldelserne i venstre side er alt for prominente - hvor stammer de fra? Man kan ikke se yderligere oplysninger eller klikke på dem. Det kunne ligeså godt være dine venner der har skrevet disse (når jeg ser på det som kunde)
Det ser ud til, at I sælger i alt 14 produkter, og de 4 af disse er udsolgt og samtidig har I over 900 likes på Facebook (indenfor et ret så snævert område - det virker på mig slet ikke troværdigt - altså at over 900 har klikket synes godt om på så få produkter. Med mindre altså, at jeres HDMI kabler kan noget helt helt specielt? :-) Det ligner købte "likes"? Hvor er linket til din Facebook side forresten?
I har en stor badge med "Penge tilbage garanti", hvad betyder det? Jeg kan ikke klikke på billedet og læse mere.
Du skal give pengene tilbage som webshop indenfor 14 dage - så faktisk er det ikke nogen garanti sådan lige umiddelbart? Med mindre du yder ekstraordinær garanti og returret, men det kan jeg ikke se.
Under Menupunktet Om Hdmi kan jeg læse følgende: "HDMI kabel er en webshop for dig, der elsker et kæmpe stort, billigt, kvalitetsfyldt udvalg af HDMI kabel"
10 produkter er for mig ikke et kæmpe stort udvalg. Tilpas teksten til de faktiske forhold. Der er lidt for mange lovprisninger af jeres shop - når jeg tager de kritiske briller på og tænker, at dette nok er en ret lille shop, hvilket alt tyder på, bliver jeg bekræftet når adressen indeholder 2tv hvilket fortæller mig, at den drives fra en lejlighed.
Hvad koster fragt? Hvis jeg er nysgerrig og gerne vil vide dette inden jeg lægger noget i kurven. Jeg kan kun se, at I ikke leverer til naboer osv. og bruger Post Danmark, men ikke hvad det koster.
Under Handelsbetingelser står der "Vi leverer normalt samme dag vi registrerer din indbetaling" - hvordan kan I det? Mener du ikke, I afsender samme dag som ordren er modtaget?? På denne side fandt jeg godt gemt også fragtpriser...
Som sagt er dette kun en kort gennemgang af siden...
Hej
Tak for din gennemgang, varerne bliver oprindeligt afsendt fra vores lager - kunne være jeg skulle sætte den adresse på istedet :-). Alt andet ville jeg lige tjekke igennem :-)