Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan man præsentere sit projekt for - uden det bliver stjålet!!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu fik jeg skrevet at jeg var scout, som os er rigtigt, men det er ikke handel med spillere...det en helt anden boldgade. Men det er noget med fodbol.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 17:45

Jeg er ikke helt sikker, men måske http://www.opfind.nu vil kunne hjælpe dig lidt videre. Jeg har tidligere fået hjælp angående opfindelser og ideer til fysiske produkter - om de også kan hjælpe med dit projekt tør jeg ikke helt sige. :)

Held og lykke med det.. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej MA7

Der findes tonsvis af indlæg som dine herinde så kan bruge denne her som copy/paste tekst.

Det er ikke selve ideen der gør underværker for du er ikke den eneste der har den.
Det er udførelsen og drivkraften som gør forskellen.

Ingen gider spilde deres tid på at sende dig en NDA fordi du er 1 bandt 1000 og desuden totalt lukket.

Bare lidt feedback :)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 18:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MA7:
Nu fik jeg skrevet at jeg var scout, som os er rigtigt, men det er ikke handel med spillere...det en helt anden boldgade. Men det er noget med fodbol

Da det bliver en ren gætteleg, så vil mit gæt være fætter BR, snak med dem omkring rettigheder for indkøb som eneforhandler ? og med den aftale, kan du så får en god aftale med din bank. skrevet med et smil Smile

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:44

Smile Vender tilbage når jeg har fået patent ansøgningen sendt afsted.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)