Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan man præsentere sit projekt for - uden det bliver stjålet!!!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoèr,

Ville hører om der er nogen der kan fortælle mig hvordan man får en investor til sit projekt?

Har lige været oppe på patent kontoret og præsentere min ide`. De synes det lød som en go`holdbar ide`, og de ville gerne sætte en forundersøgelse i gang. Problemet er bare at sådan en undersøgelse ikke er helt billig!

Er der nogen der kender til at få banket en virksomhed op fra start til slut? Og hvordan man kommer i gang -uden midler?

Hvem kan man præsentere sit projekt for, uden det bliver stjålet?

Mvh.

Mark

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:50

Jeg ville nok kontakte en mulig investor, og indgå en hemmeligholdelsesaftale inden jeg præsenterede idéen.

Hjælp til aftale

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:52

Hvis du vil være sikker på folk du præsenterer ideen for ikke stjæler den skal du have gang i en NDA, den sikrer ikke at de ikke stjæler dit produkt, men den gør at du er bedre stillet så du kan "komme efter dem" hvis de gør det.

Tilmeldt 8. Aug 11
Skrevet kl. 16:56

Tak!!!

Hvor finder man en mulig investor? Findes der nogen firmaer hvor man kan præsentere sit projekt?

Mvh.

Mark

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:59

MA7:

Tak!!!

Hvor finder man en mulig investor? Findes der nogen firmaer hvor man kan præsentere sit projekt?

Mvh.

Mark

Tror du bliver nødt til at beskrive området.

Mursten eller onlineudvikling - maler eller app?

Tilmeldt 8. Aug 11
Skrevet kl. 17:00

Fodbold - Jeg arbejder som scout.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:06

Og hvor kommer investor ind der?

Tror du bliver nødt til at uddybe mere :) 

Tilmeldt 8. Aug 11
Skrevet kl. 17:11

Desværre kan jeg ikke uddybe det nærmere... ,men hvis du kender nogen der investere i projekter vil jeg meget gerne præsentere det for dem. Og så kan man jo underskrive en NDA, som jeg lige har fået at vide.

Mvh

MarkSmile

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 17:29

MA7:

Desværre kan jeg ikke uddybe det nærmere... ,men hvis du kender nogen der investere i projekter vil jeg meget gerne præsentere det for dem. Og så kan man jo underskrive en NDA, som jeg lige har fået at vide.

Mvh

MarkSmile

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De fleste klubber i DK har ansat en person som er deres scout, og hvis ikke så bruges træneren og de bruger mellem 100.000 - 250-000 kr. pr. år på det arbejde, så det er vel klubberne samt de pengemænd som står bag klubben, som vil være mulige investor i dit projekt.

Problemet er vel at du så går fra at være scout til spion, hvis du skal være scout for flere klubber og derfor kan din idé vel falde fra hinanden, set med mine øjne klubberne imellem.  

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)