Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Zuunuu.dk klar til at blive skudt af rampen! :-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke downloade noget? Du klikker blot på linket "Opret en freelancer" og så går videoen i gang. :-)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 14:37

Som mange nok ved, forhåbentligt alle med en WordPress-installation, så er der kommet en ny udgivelse af WordPress - den har jeg selvfølgelig fået installeret. Jeg oplever dog nogle problemer i backenden (ved ikke, om opdateringen er skyld i det, eller om fejlen evt. ligger hos min hostudbyder), når jeg f. eks vil ændre nogle ting på diverse sider, vil den ikke opdatere ændringerne, men kommer i stedet med en error. 

(Jeg har også prøvet i Chrome) 

Hvad kan fejlen skyldes? Og der er andre, der har oplevet det? 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 15:40

Alt det gode feedback, vi har fået er gået i gennem og vi har nu rettet siden til, så den fungerer bedre. Tak, fordi I tog jer tid til at hjælpe os med dette.

Zuunuu.dk er nået dertil, hvor vi skal skridtet videre, vi skal ud blandt dem, der bruger alt for mange penge på outsourcing og dem, der vælger at afvige fra det pga. at de ikke kan gennemskue, hvordan man kommer i gang. Vi har gang i mange nye tiltag på siden (den seneste kan I læse om her: http://zuunuu.dk/nyt-tiltag-pa-zuunuu-dk/), som kommer til at gøre det hele endnu bedre. Hvis I har nogle idéer/inputs, så kom endelig med dem - enten i tråden eller over PM - og bliv en del af Zuunuu.dk.

Vi vil snart begynde at lede efter nogle folk, der kan hjælpe med nogle forskellige ting (markedsføring, udvikling af brugersystem, optimering af siden), hvis du kan hjælpe med noget af det, er du ligeledes meget velkommen til at kontakte os. 

Endnu en gang tak, for jeres hjælp, den er kærkommen. 

Med venlig hilsen,

Zuunuu.dk

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 15:55

Rigtig flot og lækker  side !

Held og lykke med den Yes

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 16:30

Tusind tak, Allan! Wink

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:35

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 16:40

Du har helt ret i, at det skal rettes, Henrik! Tak for tippet, det er noteret. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 14:47

Jeg vil gerne forhøre mig om, hvilke features I kunne tænke jer, vi tilføjede på Zuunuu.dk - hvad kunne vi tilføje, som vil gøre det hele endnu bedre? Vi er i gang med at kigge på, hvordan vi kan implementere et anmeldelsessystem og ligeledes er vi i gang med at få kodet freelancesiden om, sådan at man kan sortere i freelancerne alt efter, hvilken man har brug for (tekstforfatter, programmør, designer, osv.) 

Med venlig hilsen,

Christian 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)