Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er Zuunuu.dk klar til at blive skudt af rampen! :-)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Zuunuu.dk har været under loopen i mange dage/uger nu, og endelig er vi nået dertil, hvor vi mener at det er rimeligt at få den skudt af rampen og vise den frem. Der er stadig nogle ting, der skal rettes til, men det kommer hen ad vejen - det er nemmere at se, hvad der fungerer og ikke fungerer, når siden er aktiv

Vi håber meget, at I vil få gavn af siden og at I selvfølgelig vil være med til at dele ud af freelancers. 

Lidt nyttig info: 

Vi søger en med gode kundskaber i engelsk kommunikation. (Kontakt os på medlemsskab@zuunuu.dk)

Hvis I finder fejl/mangler på siden, så skriv endelig i chatten i bunden af browseren, så ser vi på det! 

Med venlig hilsen,

Zuunuu.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 12:35

Så er der kommet en del rettelser på siden og det hele skulle fungere lidt bedre nu. I er meget velkomne til at komme med feedback og tanker om, hvad der kan laves anderledes/bedre. 

Vi håber, at I vil bruge siden til at finde nogle super gode freelancers og selvfølgelig at hjælpe andre med det samme. 

Læs meget gerne dette indlæg: http://zuunuu.dk/version-2-af-zuunuu-dk/

Med venlig hilsen,

Zuunuu.dk 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:11

Det er en fin idé med at samle freelancere, selv om det dog er set før - jeg kunne dog godt ønske mig en smule mere opfindsomhed i forbindelse med navnet.

Med venlig hilsen

Thomas
Wuuzuu.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 13:17

Hej Thomas,

Tak for svar. Jeg har ikke set dette før, men jeg vil da ikke udelukke at andre har prøvet, det betyder jo blot, at der er hold i idéen. 

Mht. navnet, så synes jeg det lød godt og samtidig nemt at sige/huske. Og så ved jeg heller ikke, om navnet i virkeligheden har den store betydning - så længe konceptet fungerer. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 91
Fra  Lund Skrevet kl. 13:20

Er en god idé i har der. Held og lykke med projektet.

Dog finder jeg navnet en aneste tåbeligt. Men det er jo smag og behag :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:20

Nu var min pointe omkring navnet nok mere, at du læner dig temmelig kraftigt op af vores Wuuzuu - men det er jeg nok den eneste der kan se ;)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Jul 13
Skrevet kl. 13:25

@Kevin Lund,

Tak for rosen mht. idéen. 

Ang. navnet så er det, som du også selv nævner, smag og behag. Navnet skulle være ligetil, nemt at huske og klinge godt. Vi kunne sagtens have valgt nogle andre, længere navne, men med fare for at gøre det forvirrende og besværligt at huske, holde vi os til det nemme. Der er jo, når man tænker over det, mange "tåbelige" navne, men disse navne fungerer faktisk rigtig godt. 

@Thomas

Jeg har, med hånden på hjertet, ikke brugt dit navn som idé - det kom ud af en masse brainstorm. Synes nu heller ikke, at der er den store lighed. :-) 

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 13:25

Ser fin ud din side, og nem navigering. 

HVis du har brug for nogle SEO løsninger, kan vi godt finde ud af noget sammen. Kontakt mig og lad os se på det sammen.

http://codex-design.dk/kontakt/

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:29

Zuunuu.dk:
Jeg har, med hånden på hjertet, ikke brugt dit navn som idé - det kom ud af en masse brainstorm. Synes nu heller ikke, at der er den store lighed. :-) 

Det er muligt, men ligheden er så stor, så det er lidt for slående. Om du så har tænkt over det eller ikke, det har jo sådan set ingen betydning.

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:32

Zuunuu.dk:

Så er der kommet en del rettelser på siden og det hele skulle fungere lidt bedre nu. I er meget velkomne til at komme med feedback og tanker om, hvad der kan laves anderledes/bedre. 

Hjemmesiden fremstår pæn og præsentabel.

Lige et par forbedringsforslag:

1. Man skal ikke kunne trykke på banneret på forsiden, da man bare bliver ført hen til en side med billedet - eller også skal man kunne trykke på banneret og blive ført hen til en anden side. 

2. "Read more"-knapperne skal selvfølgelig oversættes, det samme skal "Search Results", når man søger og "Send Message" :-) Desuden skal den side man registrerer sig på oversættes.

3. Tilmeld knappen på forsiden skal sende folk til http://zuunuu.dk/register/ og ikke http://zuunuu.dk/information/

4. Det ville øge troværdigheden, hvis du skrev dit CVR nummer i footeren sammen med jeres kontaktinformationer (fx mail).

5. Du kunne også prøve at lave nogle video guides i stedet for kun at lave tekst guides.

Held og lykke med projektet.

Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)