Vi skal til at lave en større webportal hvor der bl.a. skal indgå en webshop som en del af portalen. Vi har god erfaring med Joomla 2,5 og er ikke oveni vild med Joomla 3.0, men vil gerne udnytte responsive design. Hele portalen vil vi gerne lave i Joomla, men hvad skal vi vælge til webshop delen? Redshop er et webshop modul til Joomla, men vi kan læse at de fleste vælger Prestashop fremfor Redshop som jo faktisk er dansk og tilpasset det danske marked, eller hvordan? Hvad bør vi vælge til shop delen, hvis den skal passe ind i resten af portalen og vise hovedmenuen for oven? På forhånd 1000 tak. B2Media |
Min anbefaling er at blive på Joomla 2.5 - jeg skriver lidt om det her: http://www.joomlakonsulenten.dk/blog/51-skal-du-opgradere-fra-joomla-2-5-til-3-0
Om det er redSHOP eller Virtuemart eller en anden shop komme både lidt an på "religion" og hvilken løsning, der er behov for. redSHOP er dansk, men ikke mig bekendt udviklet og tilpasset det danske marked. Det kan redCOMPONENT sikkert fortælle mere om, når de en gang dukker op i denne tråd. ;o)
Min anbefaling vil være Virtuemart, hvis I vil blive i Joomla miljøet. Hvis I ønsker en standalone løsning, så skal i vælge Prestashop, Magento, Opencart eller hvad de nu hedder.