Min forretningspartner og jeg har ikke længere tid til at varetage vores internetbutik/portal www.crea tio.nu grundet vores studie.
Det er muligt at overtage hele konceptet (kunstnere abonnerer på et abonnement hos Creatio, og kan derefter sælge deres kunst, vi formidler platform, salg osv.). Det er fuldt funktionsdygtigt med abonnementopsætning, salg via. Epay, mailsystem osv. Det eneste der kan gøres bedre er synligheden på internettet. Vi er ikke ørne til det med IT, så jeg tror, at folk med en lille smule forstand på IT kan få rigtig meget ud af det.
Det er også muligt at slette de 22 kunstnere på siden, og i stedet bare bruge internetsiden til andet.
Domænet er registreret hos gratisdns, hvor ejerskifte koster 1800 kr. inkl. moms. Jeg kender ikke nogen, som er væsentlig billigere.
Epay abonnementet kan sikkert godt overdrages, men indløsningsaftaler kan ikke, da de er baseret på kreditvurderinger af den enkelte virksomhed. Der skal derfor også afses penge til nye indløsningsaftaler. f.eks. med Nets og Teller.
-----
Hvor mange besøgene har hjemmesiden om måneden?
Hvad er konverteringsprocenten ved nuværende trafik?
Domænet er registreret hos gratisdns, hvor ejerskifte koster 1800 kr. inkl. moms. Jeg kender ikke nogen, som er væsentlig billigere.
Epay abonnementet kan sikkert godt overdrages, men indløsningsaftaler kan ikke, da de er baseret på kreditvurderinger af den enkelte virksomhed. Der skal derfor også afses penge til nye indløsningsaftaler. f.eks. med Nets og Teller.
-----
Hvor mange besøgene har hjemmesiden om måneden?
Hvad er konverteringsprocenten ved nuværende trafik?
Hvad har der været af omsætning indtil nu?
Jeg mener ikke, at indløsningsaftalen koster noget. Det er udelukkende Epay abonnementet, der koster penge.
Vi er villige til at sælge sitet så billigt, at det ville være en god handel i stedet for at købe et nyt site og starte noget op. Der er adskillige dyre funktioner tilsluttet sitet som nemt kan benyttes til andet.
Hvis i ønsker konceptet (selvfølgelig uden yderligere betaling):
Besøgene og omsætning er lav pt. Besøgene var af en vis størrelse i starten da vi reklamerede for Creatio og folk tog godt imod projektet. Men vi gik kold rent økonomisk og de sidste par måneder har siden stået næsten stille. Omsætningen får vi fra abonnementsbetalinger, men vi har ikke krævet betaling fra kunstnerne, da vi ønskede større besøgstal først. De nuværende kunstnere er derfor også positivt stillet overfor os og parate til at betale abonnement, såfremt man skyder penge i markedsføring.
Jeg mener, at vi har et koncept der kan udvikles og gøres ekstremt attraktivt, hvis man vil smide penge i det. Især vores "Smilets Kunst" velgørenhedstema og vores høje brugervenlighed gør det til en attraktiv side ifølge vores kunstnere.
Hvis jeg forstår konverteringsprocent rigtigt, så er den den sidste måned 1 pr. 100 besøgene