Lækkert at folk har synes så godt om udkastet! Man får jo næsten lyst til at lave udkastet færdigt, og designe resten af amino 
Personligt bryder jeg mig f.eks. ikke så meget om din brug af gradueringer.
Godt at du bringer det op Alexander! Personligt er jeg ikke den store "gradient fan", men i dette udkast er det skam meget bevidst.
Idéen er at skabe en stor og "ikke minimalistisk" top, som introducerer den nye bruger for Amino som en stor, personificeret og mangfoldig iværksætterportal - og samtidig have det primære fokus på content. Ved ikke at benytte gradient i dette tilfælde, kan toppen meget nemt blive for web 2.0 og upersonlig efter min mening. Hvis man benytter stilrene kasser alle andre steder i designet, uden gradient (måske med undtagelse af CTA-knapper), så underbygger en top som denne kontrasten mellem indhold og navigation - og på baggrund af dette forbedre brugervenligheden ved at udnytte www-standardernes styrke. Jeg har før lavet splittests som påviser en øget engagement OG en øget time on site på baggrund af tiltag som disse. Derudover så ville denne top, efter min klare holding, forstærke Amino.dk's unikke karakter og genkendelighed, hvilket kun vil styrke brandet.
Hvis du har nogle argumenter for hvorfor du ikke kan lide brugen af gradient i dette tilfælde, vil jeg meget gerne høre dem :-)
Indtil videre har vi fået ordnet problemerne med den hoppende menu, tydeligere submenu i alle browsers samt gjort det lettere at navigere via logoet.
Super Thomas! Det er godt at se at det er blevet meget bedre end da jeg startede denne tråd. Glæder mig til at se hvad I finder frem til.