.. Hov, læste det som om du skrev at de havde lavet tabben uden billede.. My bad :) |
Vi fikser det :-)
Kom endelig med mere kritik, vi lytter og vi kan tage det :-)
Martin
.. Hov, læste det som om du skrev at de havde lavet tabben uden billede.. My bad :) |
Vi fikser det :-) Martin
|
Du skal passe på med at opmuntre en detaljerytter som mig, for meget.. Tabben i sig selv kunne jeg skrive sidevis af kritik om :D |
Fedt at I lytter Martin Det er lidt synd at I er begyndt med at implementere det nye design, for det kunne ellers være en vildt sjov konkurrence for alle på Amino med en grafisk sans, at komme med et fuldt udkast til hvordan amino.dk skulle se ud :-) Især hvis der var noget at vinde, så som en livstid af Amino plus eller reklame på Amino eller lign. |
Kære venner Martin
|
Jeg synes det eneste der skal laves om nu er at søgebaren skal væk fra toppen og flyttes ned til lige over sidebaren i højre side, måske i niveau med bread-crumbs linjen i venstre side. Vh Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Det er så vidt jeg ved allerede ved at ske :-) De bedste hilsner Martin
|
Det er det, og det bliver superflot:-) Kan nævne, at vi netop har flyttet "hjælp" ned i submenuen og "log out" til profil dropdown. Det har givet noget mere luft i toppen. Mvh Thomas |
Nu skrev jeg nu ikke noget om hvorvidt ting var pæne eller ej.. Reporterede blot en fejl! Er dog helt enig med dig i at der er stor forskel på hvad folk synes er pænt, og at det langt hen af vejen er et spørgsmål om smag og behag. - Hvad der dog typisk er større enighed om, på tværs af smag, er om noget ser dyrt og professionelt, eller billigt og amatøragtigt ud, og når du arbejder med en professionel designer er der nok her du henter den primære værdi! - Det vil du måske også opdage en dag :P |
Hej Martin, Nu tror jeg ikke spørgsmålet i denne tråd handler om smag og behag, men mere om virkemidler og udtryk Dog super at I lytter |