Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny top til Amino - & Designforslag

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MEGET bedre skrifttype. Den nuværende er egentlig flot, men bare ikke særlig læsbar, og til tekst foretrækker jeg læsbar fremfor flot Smile

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:
Amino er et debat forum. Mener du virkelig at man ikke kan komme med konstruktiv feedback, holdninger og forslag - uden at få smidt i nakken at man "bare kan lave en extention til eget brug" hvis man er utilfreds? Wink

Det sagde jeg ikke. Jeg opfordrede vel nærmest folk til at lave deres eget bud på Amino's udseende og så frigive det til chrome etc, så andre brugere kan have gavn af deres arbejde og evt Amino's udviklere selv.

Det synes jeg er konstruktivt.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er grundlæggende ligegald. Comic Sans var grim, den nye er bedre men din er bedst :)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

dkchokk:

Det sagde jeg ikke. Jeg opfordrede vel nærmest folk til at lave deres eget bud på Amino's udseende og så frigive det til chrome etc, så andre brugere kan have gavn af deres arbejde og evt Amino's udviklere selv.

Det synes jeg er konstruktivt.

Jeg tror jeg misforstod buskabet i dit forslag så Big Smile

Selvom jeg er fan af at folk kan lave deres "eget bud" på Amino til eget brug, så ville det jo nok ikke være det bedste for Amino selv. De har jo kun deres egen version af Amino de kan bruge til at påvirke vores handlinger på sitet. Grundlaget for deres nuværende top er jo, med stor sandsynlighed, at de forsøger at skabe meget mere fokus på content, end at lede opmærksomheden hen på hvor mange funktionaliteter Amino indebærer som portal.

Husk på at min version af toppen blot er et udkast. Hvis det reelt skulle tages i brug, ville det absolut bedste jo være, hvis man designede Amino, så virkemidlerne på sitet tog højde for elementerne i toppen. På den måde ville man jo få et langt bedre udbytte af konverteringen og den samlede følelse af at være på Amino.dk som iværksætterportal.

Men når det er sagt, så synes jeg da bare at andre skal komme med deres forslag til hvordan de mener at toppen kunne se ud på Amino.dk :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom med følgende bud i går i den anden tråd 

I modsætning til dit foreslag tog jeg udgangspunkt i det nye design, så man kan diskutere om det er et decideret "nyt" foreslag eller blot en tilpasning/justering af det nuværende.

Som nævnt flere gange i den anden tråd, så er den nye header kun første skridt i retning af et nyt design til Amino, så forhåbentligt vil vi inden længe se et mere ensartet udtryk over hele hjemmesiden.

Vi kan sidde hele dagen og diskutere stil og smag. Personligt bryder jeg mig f.eks. ikke så meget om din brug af gradueringer. Men i virkeligheden er det grundlæggende problem med den nuværende header simple små-fejl og basale brugervenlighedsproblemer, som aldrig skulle være opstået – i hvert fald aldrig fundet vej til live-siden. Dét kan godt skræmme mig lidt for de her fejl burde være rette allerede ved første udkast. Jeg håber bare at baren er sat lidt højere for resten af re-designet, så vi ikke skal trækkes med babyfejl i lang tid fremover.

Fra 9000
Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er virkelig en flot header/menu. Den er meget mere tydelig og klassisk :) - Håber vi ser mere til den i fremtiden :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også helt klar mere tilhænger af dit design - godt lavet :o) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej engagerede Amino'er

Det er en fin diskussion og nogle gode forslag. Der vil komme yderligere forbedringer til headern og menuen meget snart.

Indtil videre har vi fået ordnet problemerne med den hoppende menu, tydeligere submenu i alle browsers samt gjort det lettere at navigere via logoet.

Mvh

Thomas

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert at folk har synes så godt om udkastet! Man får jo næsten lyst til at lave udkastet færdigt, og designe resten af amino Big Smile

Alexander Carlsen:

Personligt bryder jeg mig f.eks. ikke så meget om din brug af gradueringer.

Godt at du bringer det op Alexander! Personligt er jeg ikke den store "gradient fan", men i dette udkast er det skam meget bevidst.

Idéen er at skabe en stor og "ikke minimalistisk" top, som introducerer den nye bruger for Amino som en stor, personificeret og mangfoldig iværksætterportal - og samtidig have det primære fokus på content. Ved ikke at benytte gradient i dette tilfælde, kan toppen meget nemt blive for web 2.0 og upersonlig efter min mening. Hvis man benytter stilrene kasser alle andre steder i designet, uden gradient (måske med undtagelse af CTA-knapper), så underbygger en top som denne kontrasten mellem indhold og navigation - og på baggrund af dette forbedre brugervenligheden ved at udnytte www-standardernes styrke. Jeg har før lavet splittests som påviser en øget engagement OG en øget time on site på baggrund af tiltag som disse. Derudover så ville denne top, efter min klare holding, forstærke Amino.dk's unikke karakter og genkendelighed, hvilket kun vil styrke brandet.

Hvis du har nogle argumenter for hvorfor du ikke kan lide brugen af gradient i dette tilfælde, vil jeg meget gerne høre dem :-)

Thomas Vedel Larsen:

Indtil videre har vi fået ordnet problemerne med den hoppende menu, tydeligere submenu i alle browsers samt gjort det lettere at navigere via logoet.

Super Thomas! Det er godt at se at det er blevet meget bedre end da jeg startede denne tråd. Glæder mig til at se hvad I finder frem til.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er næsten lige før at en seperat (for sjov) tråd udelukkende med forslag til nyt headerdesign burde oprettes - så kan alle ivrige iværksættere vise sine evner frem :)

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)