Men koster det ikke stadig at bruge pr mdr, den løsning du har...?
Jo den har et månedligt licens og serviceabonnement.
Vil ikke have saldi har prøvet det og kunne ikke li' det... Summasumarum ville være en mulighed, men har det integration med de andre ting ?
Så er den svær efterhånden. Jeg kender ikke andre gratis danske systemet som er integreret med magento.
En gratis Winfinans på ACCESS database til regnskab, samt en gratis Magento til webshop.
Så skal du finde en udvikler som vil lave integrationen for X pris.
Herefter bør den være gratis pr. måned at have. ( hertil skal du overveje muligheden at du skal betale for løbende udvidelse, vedligehold, eller fejlretning på integration fx. hvis Magento opgraderer databasen ) - den slags tænker du ikke på ved en lejeløsning.
Alt efter din forretningstype, skal du passe på med at dømme programmer som koster penge nu eller månedligt, løser de et kontrekt behov?
Jeg har selv baseret min egen virksomhed på Software-as-a-Service - jeg køber ingen licenser men lejer... ( undtaget office 2010 )
Bogføring - e-conomic
Webshop - scannet2
Komplet CRM - Clickmate
Dropbox - Dokumenter
GoogleApps - e-mail håndtering
Jeg betaler vel godt 2.000,- i måneden for software, men det er SMÅPENGE fremfor at skulle rode med det hele selv og tænke på at hov nu skal jeg pludselig ofre. 5.000,- for at få et af mine programmer til at virke med en integration.
Set fra et forretningsmæssigt synspunkt. Du har en webshop, og et regnskabsprogram - det "skal" du næsten have.
Så skal du have et program til at sælge dine fysiske varer på en masse - hvor tit skal du det?