Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

regnskabsprogram og lagerstyrring... Hjælp :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

syddanskit:
Jeg kiggede på C5 i dag, og kan det passe at det også vil kunne klare mine problemer, eller skal jeg have dynamics nav, eller virker det heller ikke ?

Hvilken del af mit første svar vedr magento + kasseapparat forstod du ikke ?

Det ville være en mere spiselig løsning, end at du hopper C5 vejen ? 

Tilmeldt 14. Apr 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Syddansk IT Skrevet kl. 17:38

Hård tone du fører dig der :)

Jeg nåede frem til at det var en ret dyr løsning, det kommer jo til at koste en del pr mdr. og jeg er mere interesseret i en engangsbetaling...

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:01

syddanskit:

Hård tone du fører dig der :)

Jeg nåede frem til at det var en ret dyr løsning, det kommer jo til at koste en del pr mdr. og jeg er mere interesseret i en engangsbetaling...

Det er ikke meningen - du kom bare let omkring den, og jeg har da ikke engang afgivet dig et tilbud på det endnu - så hvordan du uden priser kan konkludere det er mange penge forstår jeg ikke.

Vil du have engangs..

Så tror jeg Summasummarum ( måtte ) være bedste bud, eftersom det kunne købes....

Jeg tror måske du skal overveje at downloade SALDI, som er open source, kan installeres lokalt, købes integration med  magento via deres API, det kan du få alt uden abonnement og service og selv klare resten.

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 22:21

SummaSummarum betales og pr. abonnement...

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 14. Apr 13
Fra  Syddansk IT Skrevet kl. 22:25

Men koster det ikke stadig at bruge pr mdr, den løsning du har...?

Det ville jo være det mest optimale hvis det er

Vil ikke have saldi har prøvet det og kunne ikke li' det... Summasumarum ville være en mulighed, men har det integration med de andre ting ?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:22

syddanskit:
Men koster det ikke stadig at bruge pr mdr, den løsning du har...?

Jo den har et månedligt licens og serviceabonnement.

syddanskit:
Vil ikke have saldi har prøvet det og kunne ikke li' det... Summasumarum ville være en mulighed, men har det integration med de andre ting ?

Så er den svær efterhånden. Jeg kender ikke andre gratis danske systemet som er integreret med magento.

En gratis Winfinans på ACCESS database til regnskab, samt en gratis Magento til webshop.

Så skal du finde en udvikler som vil lave integrationen for X pris. 

Herefter bør den være gratis pr. måned at have. ( hertil skal du overveje muligheden at du skal betale for løbende udvidelse, vedligehold, eller fejlretning på integration fx. hvis Magento opgraderer databasen ) - den slags tænker du ikke på ved en lejeløsning.

Alt efter din forretningstype, skal du passe på med at dømme programmer som koster penge nu eller månedligt, løser de et kontrekt behov?

Jeg har selv baseret min egen virksomhed på Software-as-a-Service - jeg køber ingen licenser men lejer... ( undtaget office 2010 )

Bogføring - e-conomic

Webshop - scannet2

Komplet CRM - Clickmate

Dropbox - Dokumenter

GoogleApps - e-mail håndtering

Jeg betaler vel godt 2.000,- i måneden for software, men det er SMÅPENGE fremfor at skulle rode med det hele selv og tænke på at hov nu skal jeg pludselig ofre. 5.000,- for at få et af mine programmer til at virke med en integration.

Set fra et forretningsmæssigt synspunkt. Du har en webshop, og et regnskabsprogram - det "skal" du næsten have.

Så skal du have et program til at sælge dine fysiske varer på en masse - hvor tit skal du det? 

Tilmeldt 14. Apr 13
Fra  Syddansk IT Skrevet kl. 10:24

Jeg dømmer ikke programmer som koster lige nu, jeg vil helst bare ikke ud i at skulle betale store summer for programmer hver måned, for det bliver godt nok til mange penge på sigt.

Jeg foreslog at bruge penge på C5 eller Nav, men hvad var der galt med dem, er jeg galt på den hvis jeg siger at de kan det hele ? Eller hvad var grunden til at du syntes jeg skulle vælge det helt fra ?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 12:06

syddanskit:
Jeg foreslog at bruge penge på C5 eller Nav, men hvad var der galt med dem, er jeg galt på den hvis jeg siger at de kan det hele ? Eller hvad var grunden til at du syntes jeg skulle vælge det helt fra ?

Har du forespurgt priser på de løsninger? Og Samtidig med hvad du skal betale i årligt vedligeholde, ca. omrking 20% af din licenspris? 

Tilmeldt 14. Apr 13
Fra  Syddansk IT Skrevet kl. 13:37

Jeg har set C5 light til ca 2000,- tror Nav er noget dyrere, men mener godt at C5 kan klare det jeg skal bruge den til...

Vedligeholdelse, ved jeg ikke hvad koster, men 20% er lidt højt sat er det ikke...? hvad skulle det være til ud over opdateringer ?

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:40

Hej,

Et par bemærkninger til indlægget hvor SALDI bliver nævnt:

- Med abonnementsløsningen skal det desværre være online - men selv på en ganske dårlig mobilforbindelse kører det fint. Abonnementet er meget billigt i forhold til andre løsninger.

- Stregkodescan fungerer perfekt, og der er god lagerstyring, indkøbsforslag mm.

- Magento integration kan også fikses - men det koster desværre lidt penge. Skriv gerne en mail, og så skal jeg finde en pris...

Tag endelig fat i mig hvis du har nogle spørgsmål, og opret gerne en test-konto på: http://www.bizsys.dk/saldi-okonomisystem/saldi-bestil-abonnement.

/Søren
sme@bizsys.dk

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)