Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed "Hjælp til indkøb".

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Jeg har opstartet en ny virksomhed "Hjælp til indkøb". Jeg håber virkelig det kan blive en succes.
I kan se en artikel om mig og virksomheden her: http://www.sn.dk/Koege/Ung-ivaerksaetter-klarer-dine-indkoeb/artikel/343774#.UfZpmBZNLq8

Jeg vil meget gerne høre jeres mening om projektet. Og hvis der er nogle der synes det kunne være interessant at investere i det, må i også gerne kontakte mig, så vi kan snakke frem og tilbage.

Ps: Facebooksiden får i også lige: https://www.facebook.com/HjaelpTilIndkob?ref=hl

Mvh
Kasper 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:28

Kasper Pedersen:
Jeg vil meget gerne høre jeres mening om projektet.

Hej Kasper.

Jeg lavede selv for mange år siden en side (eksisterer ikke mere) hvor jeg tilbød præcis det samme, nemlig et shoppingteam der skulle have fungeret som personlige shoppere for kunden. 

Jeg synes din idé er rigtig god, men hvordan vil du nå ud til de ældre der knapt kan se, eller nå varerne? Ofte har de ikke pc.

Jeg har selv lige købt en DUKAPC til min svigermor.... måske kunne du samarbejde med dem om at de laver en henvisning til din service. Det er en PC der er skræddersyet til ældre brugere med dårligt syn o.l. og som kan nåes også gennem ældresagen.

Held og lykke med dit projekt.

Mvh Sue

Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:53

Hej Kasper

Synes det er en genial idé.

Det er muligvis ikke noget man bliver rig fra dag et og jovist er der nogle udfordringer - hvordan når man ud til de ældre? Og får dem til at føle sig trygge ved konceptet. 

Men den problemstilling skal man jo nok kunne knække på en eller anden måde. Evt. høre på plejehjemmene om de har nogle input eller vil sprede budskabet blandt beboerne. 

Og så tror jeg også word of mouth vil være guld værd når vi taler den ældre befolkning.

Men hvor fedt at kunne lave noget hvor man føler man virkelig hjælper folk, der har brug for det.

Al held og lykke med det.

DBH Jesper

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:57

Hej Sue :-)

Jeg har lavet en masse brochure, som jeg har delt ud til ældreboliger rundt omkring. Udover det, er jeg i gang med at arrangere nogle foredrag på ældreboligerne, hvor de ældre vil få mere viden.

En DUKAPC siger du? Det lyder interessant.

Mange tak for det! 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 21:59

Hej Jesper :-)

Mange tak for den positive respons.
Som jeg skrev før, vil jeg holde nogle foredrag og jeg har delt brochure ud, som de kan læse.

Men ja, jeg har også haft kontakt med kommunen. Det ville nemlig være en kæmpe mulighed!

Ja, jeg håber virkelig også det bliver en succes! :-) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)